news08.net/ads.txt

שירות מהפכני: קנאביס רפואי עד הבית

 

Epharma

בית המרקחת המקוון המוביל בישראל משיקה שירות מהפכני המיועד לכ-30,000 חולים הנזקקים לקנאביס רפואי: משלוח חינם של קנאביס רפואי לבית הלקוח וליווי מקצועי החל משלב בקשת האישור ועד אספקת הקנאביס

משרד הבריאות יצא לאחרונה עם רפורמה חדשה בתחום הקנאביס הרפואי, והגדיל את מספר המשווקים המורשים של קנאביס רפואי בעזרת בתי מרקחת ופארמים הפזורים ברחבי הארץ. בעבר נאלצו החולים לקנות את הקנאביס הרפואי ישירות מהמגדלים בנקודות אספקה מעטות ברחבי הארץ. בנוסף, אחד השינויים הגדולים ברפורמה הוא ביטול המחיר האחיד למוצר והמעבר לתשלום עבור משקל (כ־150 שקל לעשרה גרם ברוב הרשתות). בית המרקחת המקוון הראשון בישראל, Epharma (איפארמה), נבחר למשווקת מורשית לקנאביס רפואי והקימה את מחלקת “גרין פארמה” במטרה לסייע בפתרון חלק מהקשיים בעיקר בכל הנוגע לאספקת המוצר למטופל בקלות, במהירות וללא עלות נוספת.

לדברי ירון ברגר מנכ”ל איפרמה: “מהרגע שהלקוח מקבל מרשם, הוא פונה אלינו, ולאחר ייעוץ של רוקח מטעמנו אנו שולחים לו את התרופה הביתה ללא עלות ומספקים לו הדרכה ללא תשלום על ידי אח או אחות. אנחנו ממשיכים לתמוך בו כאשר הוא מתחיל לצרוך את התרופה, אנו עומדים לרשותו – במענה טלפוני, בצ’אט אונליין ובסיוע בהודעות SMS, ואף הקמנו אתר ייעודי לשם כך. אנו חוסכים למטופלים את הצורך בריצות ממקום למקום כדי לקבל את החומר ולעבור את ההדרכות, ומרכזים הכל בבית הלקוח”.

הפעילות של ‘גרין פארמה’ מרוכזת בשני מוקדים – בראשון לציון ובקריית אתא, כך שהפרישה הארצית מאפשרת הגשת שירות יעיל למרבית האזורים בארץ. היתרון בבית מרקחת מקוון הוא היכולת לשלב מוצרים נוספים המשלימים את הטיפול בלקוח.

לפרטים נוספים: אתר  E-pharma: www.epharma.co.il, או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן