שישה יירוטים בוצעו על ידי מערכת כיפת ברזל לפני דקות אחדות, כאשר נשמעה אזעקת צבע אדום באשדוד, גן יבנה והסביבה.
עיריית אשדוד – אין נפילות, אין נפגעים ואין נזקים. אנא שמרו על הוראות פיקוד העורף. הן מצילות חיים.
זמן קצר אחר כך הודיעה העירייה כי נפל שבר רקטי, זה לא טיל שהתפוצץ, הרי אם הוא היה מתפוצץ לא היה נשאר שם כלום.
מד"א: בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בגזרת אשדוד: חובשים ופראמדיקים של מד"א יצאו לסרוק מספר זירות בהם התקבל דווח. בשלב זה לא דווח על נפגעים.
ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון: ערב טוב, 2 ירוטים בגן יבנה אין נזק או פגיעות.
◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הפייסבוק השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









