news08.net/ads.txt

שיתוף פעולה התקיים בין מעוף ועיריית רחובות בנושא יזמות בקרב צעירי הקהילה האתיופית

שיתוף פעולה מיוחד בין עיריית רחובות ומוקד קליטה יחד עם מעוף ראשון לציון ומשרד הכלכלה, הוליד מפגש בנושא יזמות לקהילה האתיופית. 

האירוע המיוחד התקיים במכללת רחובות עבור העדה האתיופית מרחובות והסביבה ובו קיבלו המשתתפים מידע אודות מגוון השירותים שמציע משרד הכלכלה באמצעות מערך השטח שלו – מעוף בכדי לקדם עסקים לעבר ההצלחה. כמו כן, נהנו המשתתפים מהרצאה מעוררת השראה הנושאת את השם “אני שווה יותר” מהמנטור והמרצה שגאו מנגיסטה אשר מוכר היטב בקהילה. מנגיסטה הביא את סיפורו האישי ואת התובנות האישיות שלו כיצד להצליח ביזמות ובעסקים – ולאחריה נקבעו פגישות אישיות עם יזמים שכבר רצו להתחיל בתהליך ולצאת לדרך. באירוע השתתפה גם אבבה דג’ן, רכזת הקליטה.

לדברי מנהלת מעוף, מיכל גליקמן, “מעוף מציע לבעלי עסקים ולכאלה שחולמים להקים עסק עזרה בדרכים רבות החל מייעוץ אישי ממיטב אנשי המקצוע דרך קורסים והדרכות ועד סיוע בגיוס ההון הנדרש להקמת העסק או לקידומו. כל זה בסבסוד המדינה. אנחנו יזמנו את המפגש הזה כדי להפיץ את הידע ולגרום לבעלי העסקים לדעת שהם כבר לא לבד”.

לפני שנה וחצי הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה השיקה קרן ייעודית מיוחדת לבעלי עסקים מהעדה האתיופית במטרה לעודד אותם לפעול בשוק העסקי. דרך קרן זו ניתן לגייס את ההון ולפתוח דלת אל ההצלחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן