news08.net/ads.txt

שיתוף פעולה ייחודי של מכבי עם פרויקט ‘תן כבוד’ של ‘איחוד הצלה’

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכבי שירותי בריאות לארגון ‘איחוד הצלה’ וליווי פרויקט ‘תן כבוד’ למעקב רפואי ותזונה בריאה לבני גיל הזהב, יזמו לאחרונה במרחב רחובות של מכבי יישום של תכנית ההתנדבות של מכבי ‘נפגשים’, והיא תפעל כחטיבה במסגרת פרויקט ‘תן כבוד’ של איחוד הצלה.

תכנית ההתנדבות “נפגשים” של מכבי מציעה מתנדבים המלווים מטופלים בקשר חברתי ומתמשך, בתדירות של אחת לשבוע, מתוך הכרה בקשר שבין בדידות לתחלואה. במסגרת שיתוף הפעולה עם ‘איחוד הצלה’, ישלבו המתנדבים שהוכשרו לכך את בדיקות פרויקט “תן כבוד” של ‘איחוד הצלה’.

בימים האחרונים ערכה מכבי ערב חשיפה ראשון לתוכנית המשותפת, במסגרת הביעו 11 מתנדבים עניין ורצון לקחת חלק בפרויקט, שכן הם חובשים שסיימו הכשרה של ‘איחוד הצלה’ וחפצים להתנדב גם במסגרת ‘תן כבוד’. כמה מהמתנדבים כבר שובצו לכמה מטופלים המלווים במסגרת תכנית ‘נפגשים’, ובימים הקרובים ישובצו מתנדבים נוספים אל מטופלים נוספים.

שיתוף הפעולה הפורה בין מכבי שירותי בריאות ל’איחוד הצלה’ הינו ארצי, וכולל שיתוף פעולה בתחומים רבים בהם גם פרויקט ‘תן כבוד’ לעקב רפואי ותזונה בריאה לבני גיל הזהב. תכנית ‘נפגשים’ של מכבי היא תכנית התנדבות שמקדם מנכ”ל מכבי, על מנת להפיג את בדידותם של מטופלים מתוך הכרה בקשר שבין בדידות לתחלואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן