news08.net/ads.txt

שלושה חודשים לאחר שנס ציונה נבחרה כעיר הכי מבוקשת בישראל, שמואל בוקסר מבהיר: “נשארנו באופי של פעם: לא נראה מגדלים בעיר, וב-2040 נגיע ל-80 אלף תושבים”

שלושה חודשים חלפו מאז פורסם כי נס ציונה היא העיר המבוקשת ביותר למגורים בישראל. שמואל בוקסר, ראש העיר התראיין בנושא לתכנית זמן נדל”ן בערוץ 13 ופיזר לא מעט כותרות. “נס ציונה הייתה פעם מושבה”, אמר הראיס. “הסלוגן שלנו זה עיר עם לב של מושבה. נשארנו באופי של פעם. אני דור חמישי של נס ציונה – סבא של הסבתא שלי הקים את נס ציונה בשנת 1883 – היא הייתה אחת משבע המושבות של העלייה הראשונה. נס ציונה התפתחה לאט לאט, לא קפצה לשמיים. 50% מהעיר הם צמודי קרקע. יש לנו בנייה רוויה שלא עוברת את העשר קומות”. לשאלה האם לא ייראו מגדלים בנס ציונה, השיב בוקסר: אנחנו לא נראה”.

“אנחנו עכשיו עובדים על תכנית מתאר כוללנית לעיר, 2040”, סיפר בוקסר, “היום אנחנו חמישים אלף תושבים והתכנית היא להגיע לשמונים אלף תושבים בעשרים שנה. יש לנו ממזרח את באר יעקב שהיא חצי מאיתנו היום וב-2040 היא תהיה חמישים אחוז יותר מאיתנו – 120 אלף תושבים – ורחובות יהיו 300 אלף תושבים, כשהיום היא מונה 150 אלף תושבים. אנחנו בפער יותר קטנים ואני משוויץ שנהיה יותר קטנים”.

“בסוף תהיו שכונה של רחובות”, העיר העיתונאי עופר פטרסבורג, “בוקסר השיב: “לא נהיה שכונה של רחובות, אנחנו תמיד נדאג שיהיה מחסום ירוק בינינו וזה קל לנו לשמור על המחסום כי יש שם אנ”ם – אזור נופש מטרופוליני שאף אחד לא יעיז לגעת בו בטח לא בעתיד הנראה לעין. יש רחוב שמפריד בינינו – רחוב המדע – אבל אצלנו הדברים הטובים: אלביט, אלאופ, כל הדברים הטובים”. באשר לתשתיות אמר בוקסר: “אנחנו עיר עם תשתיות טובות מאוד, נסיים תוך שנה לבנות את הכביש העוקף טבעת רינג מה שמכירים באירופה, ייסעו מסביב לנס ציונה בורכנו בכביש 431 וכביש 42 ובונים עכשיו את הכבישים שמסובבים את נס ציונה”.

על מגורים לזוגות צעירים מחיר למשתכן 184 יחידות דיור בסך הכל, מתוכם 20% לזוגות נס ציוניים. אנחנו גם לא רצים, עושים את זה גם בתוכניות העתידיות לאט לאט לא בוער לנו כלום, מסודר. אנחנו רוצים לשמור על האופי ועל הייחודיות של נס ציונה, אנו מגדירים אותה פנינת השפלה. לא אכפת לנו להיות יותר קטנים מכולם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן