זהו יזם הנדל”ן והרכב החשוד בעבירות מס בסך 5.2 מיליון ש”ח 

אתמול פג תוקפו של צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט על שמו ועל החקירה.

בית משפט השלום בבת-ים התיר לפרסום כי שמואל טירר, יועץ השקעות בתחום הנדל”ן ויזם בתחום מכירת רכבים, חשוד בעבירות על חוק מיסוי מקרקעין בסכום כולל של כ-5.2 מיליון ₪. טירר נעצר לפני כשבוע במסגרת חקירה שמנהל בעניינו פקיד שומה חקירות תל-אביב ברשות המסים. אתמול פג תוקפו של צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט על שמו ועל החקירה.

החקירה מנוהלת על ידי פקיד שומה חקירות תל-אביב והחלה בעקבות מידע שהתקבל מביקורת שנערכה במשרד מיסוי מקרקעין מרכז

על פי החשד, טירר רכש 9% ממניותיו של איגוד מקרקעין והגיש דיווח כוזב בנוגע לתאריך שבו בוצעה העסקה. תאריך ביצוע העסקה משמעותי לחישוב המס, מכיוון שבחודש אוקטובר 2021 רכש האיגוד נכס נוסף בשווי של כ-31.8 מיליון ₪.

בנוסף, על פי החשד, החשוד דיווח על מס הרכישה בגין העסקה לפי שווי מניות של החברה ולא לפי שווי הקרקע. כתוצאה מפעולות אלה, על פי החשד, התחמק החשוד מתשלום מס של מאות אלפי ₪.

לפני שבוע, כאמור, עברה החקירה לשלב הגלוי והחשוד ומעורבים נוספים בפרשה נעצרו ונחקרו. בהמשך, הובא בפני בית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים. באותו מעמד הוצא צו איסור פרסום על שמו ועל קיומה של החקירה, אשר תוקפו פג אתמול.

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן