news08.net/ads.txt

שמעו סיפור | ביוזמת מ”מ ראש העיר, זהר בלום – עיריית רחובות מעניקה מנוי חינם להאזנה לספרים באפליקציה, במהלך החופש הגדול

מלול|רחמים מלול|זהר בלום

יוזמה של מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, תדאג לילדים שלכם בחודש הראשון של החופש הגדול: 15 שעות של האזנה למיטב הספרים, באמצעות אפליקציה מיוחדת – זוהי מתנה מקורית וחינוכית ל-38,000 תלמידי מערכת החינוך העירונית אשר יקבלו כרטיס במתנה שיאפשר להם האזנה חינם לספרים מוקלטים באיי קאסט – ספרייה של ספרים מוקלטים.

הפרוייקט המקורי הינו פרי שיתוף פעולה של אגף החינוך בעיריית רחובות עם מיזם איי קאסט – הוצאה לאור ופלטפורמה של ספרים מוקלטים שמובילה מיזם חינוכי לעידוד הקריאה ושיפור הבנת הנקרא באמצעות ספרים מוקלטים. הספרים מוגשים בהקראה מקצועית מפי סופרים, שחקנים וקריינים מובילים, והאזנה לספרים ניתנת בכל זמן ובכל מקום באמצעות אפליקציה מיוחדת.

התלמידים מוזמנים להוריד את אפליקציית אייקאסט, להקליד את הקוד שהם יקבלו מהצוות החינוכי בטרם תום שנת הלימודים, ולממש את ההטבה הכוללת 15 שעות האזנה חינם הניתנות למימוש במשך חודש. הספרייה המוקלטת מציעה ממגוון ספרי הילדים והנוער מהמוכרים והמצליחים  מכל הזמנים.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “נמשיך לדאוג לתלמידי רחובות גם בחופש הגדול, והפעם בזמנם החופשי ובהתאמה להעדפות שלהם. המתנה שאנו מעניקים להם כוללת 15 שעות האזנה למגוון של ספרים מוקלטים באמצעות אפליקציה . אנו רואים חשיבות עליונה בעידוד הסקרנות של התלמידים, ובחשיפתם לנכסי צאן הברזל בתחום הספרות”.

מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן, הוסיפה: “אנו קוראים להורים לוודא שהתלמידים ייהנו ויממשו את ההטבה במהלך חופשת הקיץ. המתנה מממשת חיבור לעולם הטכנולוגי של הילדים – סמארטפון,  טאבלט או מחשב, מחזקת את הבנת הנקרא על ידי האזנה לסיפור, מביאה להעשרת אוצר המילים ולשיפור כללי במדדי למידה והגברת המוטיבציה לקרוא”.

כאות הוקרה על עבודתם, עיריית רחובות  העניקה את המתנה גם לאנשי הצוותים החינוכיים במערכת החינוך העירונית. ההאזנה לספרים היא דרך הורדת אפליקציית אייקאסט או דרך אתר אינטרנט www.icast.co.il

במסגרת שיתוף הפעולה, העיריה עיצבה גלויה עם קופון שימוש להאזנה לספרים, המחולקת לצוותים החינוכיים בכל העיר. הקופון מקנה 15 שעות האזנה, לשבוע ימים מיום פתיחת המימוש. תוקף הגלויה מעכשיו ועד ה-30 ביולי 2019.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן