news08.net/ads.txt

שני כיסאות חציצה ובדיקות חום בכניסה | התוכנית המלאה להחזרת הקהל למגרשי ליגת העל

אנחת רווחה לצופי הכדורגל? במנהלת הליגה עמלים סביב השעון לאפשר כניסת קהל אחרי החגים. במנהלת מנהלים כל העת שיחות רצופות עם אנשי משרד הבריאות ומשרד הספורט, כאשר במשרד הבריאות עדיין לא מוכנים לאשר זאת. כך נחשף לראשונה ב-one.

 

ארז כלפון, יו”ר המנהלת, היה זה שעמד על חידוש המשחקים בעונה שעברה וגם הבטיח שעד תחילת משחקי ליגת העל השחקנים לא יצטרכו להיות בבידוד וכך גם היה. כעת המנהלת וכלפון עובדים סביב השעון כדי שיוכלו להתחיל לאפשר כניסת קהל ליציעים.

תנאי התו הירוק, חלוקה לקטגוריות, שני כיסאות ישמשו לחציצה. ראשית, קבוצה שתבקש לאשר כניסת קהל למשחקיה תצטרך לעמוד בכל תנאי התו הירוק. כל קבוצה תצטרך לאשר ולהתחייב על גבי טופס ייעודי על כך שפעלה בכל האמצעים הנדרשים על מנת לעמוד בתנאי התו הירוק, טרם קיום משחקיה. ככל שיימצא כי קבוצה לא עמדה בתנאי התו הירוק הנדרשים, יהיה רשאי משרד הבריאות בכל עת שלא לאשר את כניסת הקהל למשחקי הקבוצה.

בלי קשר, לפי התכנית ובהתאם לעלייה ברמת התחלואה הכללי במדינה יהיה רשאי משרד הבריאות בכל עת לאסור את אפשרות כניסת הקהל. כמו כן, על פי התכנית לעמידה בקו הירוק, יציעי האצטדיונים יחולקו לקטגוריות של יציע משפחות/כסף/כבוד.

יישמר עקרון שמירת המרחק, באופן שבו הושבת האוהדים תתבצע כאשר בין כל שני צופים, ישמרו שני כיסאות לא מאוישים שישמשו כחציצה. קבוצה אשר מחזיקה בידע המדויק של הושבת האוהדים ביחס ליציע מסוים, תוכל לאפשר הושבת צופים מאותה משפחה גרעינית (לצורך הדוגמה אב וילדיו) בכיסאות צמודים ועל פי תכנון מוקדם, כאשר במקרה זה הקצאת הכיסאות שתעשה מראש תאפשר את הושבתם בצמוד והפרדה של כיסא אחד מקצה דבוקת המשפחה לצופה שאינו מהמשפחה הגרעינית.

ביציע של ארגוני האוהדים תוגבל כניסת האוהדים עד גיל 40, כאשר תידרש הצגת תעודה מזהה בכניסה. כמו כן, תכולת היציע תוגבל ל-50%, לדוגמה – יציע בו התכולה היא של 1,000 כיסאות, תותר כניסה של עד 500 צופים. האוהדים שייכנסו ליציע זה לא יחויבו בעקרון שמירת שני הכיסאות, אך ימליצו לאותם אוהדים לשמירת מרחק.

בנוסף, האוהדים יתבקשו להגיע מוקדם למשחקים, כאשר מדברים על פתיחת שערים שעתיים לפני שריקת הפתיחה. כל אוהד שנכנס יעבור בדיקת חום טרם כניסתו לשערי האצטדיון, במידה שהחום שלו יעלה על 38 מעלות הוא לא יורשה להיכנס לתחומי האצטדיון. כל אוהד יחויב לעטות מסיכה בהתאם לכללי ההנחיות של משרד הבריאות. במבואות היציעים יפוזרו מתקני חיטוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן