news08.net/ads.txt

שנתיים לאחר שנפל: אצטדיון עמית ע”ש עמית בן יגאל הי”ד נחנך במעמד מרגש

ב-12 במאי 2020, מדינה שלמה זעקה וכאבה את כאבם של נאוה וברוך, הוריו של לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל שנפל בפעילות מבצעית. הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב ואוהביו חקקו על מצבתו חלק מדבריו המסמלים את גאוותו ליחידה: “להיות גולנצ’יק, זה לא להסתכל לאחור ולזכור, שמדינה שלמה מאחוריך”.

אתמול, בדיוק שנתיים אחרי נחנך האצטדיון העירוני ברחוב דרך חיים, סמוך לבית העלמין. האצטדיון נקרא ‘אצטדיון עמית’ על שמו של תושב באר יעקב שנותר לנצח ילד בן עשרים ואחת. האירוע התקיים במעמד בני משפחתו של עמית והוריו, ראש העיר באר יעקב ניסים גוזלן, שר התרבות והספורט חילי טרופר, עידית סלמן, מח”ט גולני אל”מ ברק חירם, נבחרת חטיבת גולני, סגני וחברי מועצת העיר.  במהלך האירוע התקיים משחק ידידות בין נבחרת כנסת ישראל לנבחרת העבר – בחיזוק אייל גולן ואיציק זוהר.

כזכור, שלושה חודשים בלבד לאחר מותו, החליטה וועדת השמות בבאר יעקב, כי אצטדיון הכדורגל החדש ייקרא על שמו של עמית בן יגאל ז”ל. ראש העיר ניסים גוזלן אמר אז: “עמית בן למשפחה ותיקה ושורשית בבאר יעקב. עמית היה ילד מושלם מכל הבחינות. מלח הארץ, מצחיק, מוכשר, ספורטאי מצטיין ויפה תואר, ‘פייטר’ אמיתי של סיירת גולני. ילד אהוב שנקטף מאיתנו והוא מהווה מודל לחיקוי לכל ילדי ישראל. בימים אלו, בהם כל מדינת ישראל עוטפת את המשפחה של עמית, החלטתי כי בבאר יעקב נהיה חלוצים להנציח את זכרו. זה המעט שנוכל לעשות על מנת להעניק נחת למשפחתו של עמית הגיבור”.

(צילומים: ניר סימון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן