news08.net/ads.txt

שרון גוטליב בסדנה מרתקת “חיה בצבע” במתחם בילו סנטר

הכל על התחדשות לקראת האביב – בבית, בחיים ובלב

מנחת הטלויזיה והרדיו שרון גוטליב תערוך סדנא מרתקת: “חיה בצבע” בעופר בילו סנטר

הצבע משפיע עלינו פיזית ואנרגטית: הכל על התחדשות לקראת האביב – בבית, בחיים ובלב

סדנא מרתקת לנשים: “חיה בצבע”  תערך על-ידי מנחת הטלויזיה ושדרנית הרדיו שרון גוטליב, ביום חמישי ה-2.4.2024, בשעה 10:00, בעופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר.

הסדנא  פתוחה לקהל הרחב והיא מעניקה למשתתפות בו השראה וכלים להעצמה וליישום אישי. במסגרת הסדנא ניתן ללמוד כיצד לשנות את המצב הרוח בעזרת הכנסת צבעים ליום יום, החל מסביבת העבודה,  בבית, בשעות שאנו מבלים עם הילדים, ואף בזוגיות ולמיגנוט אהבה ושמחה.

כמו כן, הסדנא תתמקד בטיפים ועיצות כיצד ניתן לשנות את התדמית באמצעות צבעים, מה מומלץ ללבוש, שילוב אביזרי אופנה ואף כיצד אפשר לרענן לחדש ולהכניס אנרגיה בבית, באמצעות צבעים.

שרון גוטליב, ג’ינג’ית אמיתית אנרגטית וסוחפת,מומחית צבע ומאמנת, מרצה שנים בנושא, גם בארץ גם בחו”ל.

לקראת  הסדנא אפליקציית MY OFER של עופר בילו סנטר  יפתחו קטגורייה חדשה תחת השם: “המוצרים ששרון אהבה במיוחד” במסגרת זו המשתתפות יקבלו  טיפים והמלצות של שרון, שובר של הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים  לרכישה צבעונית ומותאמת, בחנויות עופר בילו סנטר. כמו כן  ניתן יהיה לרכוש שובר אישי לפגישה עם שרון גוטליב להעצמה אישית-תדמית מנצחת חוץ ופנים.

לירון חיים מנכ”לית עופר בילו סנטר מסרה:

“כחלק מחווית הקניה והבילו במתחם אנו משלבים במהלך השנה פעילויות מיוחדות ומעצימות לקהל הלקוחות שלנו כדוגמת סדנאת הצבעים אשר מקנה חוויה אישית מרתקת ומעשירה, שהיא גם סוג של הרחבת התודעה, ההתפתחות והצמיחה”. עוד מסרה חיים: “במסגרת הפעילויות שאנו עורכים לקהל הרחב אנו דואגים לשלב גם את חווית הקניה והבילוי במקום, באמצעות הענקת הטבות, מתנות ומבצעים מיוחדים”.

הכניסה לסדנא ללא עלות, לנרשמים מראש באמצעות אפליקצית MY OFER.

הסדנא תיערך ברחבת לנדוור בקומה 2 בעופר בילו סנטר

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן