לפני כחצי שעה, פרצה שריפה במתחם הנמצא מחוץ לבניין האגף המערבי.
עשן (בלבד) חדר לבנין.

בעקבות העשן פונתה מחלקת יולדות א' , כולל התינוקייה.
מבית החולים לניאדו מסרו, כי בשום שלב לא נשקפה כל סכנה ליולדות וליילודים.
כבאות והצלה נמצאים בשטח, השריפה כובתה, כעת מתבצעות פעולות להוצאת העשן שחדר לבנין, באמצעות מפוחים.
עוד נמסר מבית החולים כי על פי ההערכה, בתוך כחצי שעה, ישובו כל היולדות למחלקה.
■ לחדשות נתניה והסביבה לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן
■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








