news08.net/ads.txt

שרת החינוך בביקור בקמפוס “עלה” החדש: “משרד החינוך יילחם על תקנים ותקציבים לאוכלוסיית הקצה”

 

 

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשא – ביטון, הגיעה לביקור בקמפוס החדש של עמותת “עלה”, הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלות, הממוקם בצפון בני ברק. את פניה קיבלו מייסד ומנכ”ל הרשת יהודה מרמורשטיין ונשיא “עלה” רו”ח ראובן שיף. השרה סיירה בקמפוס המפואר וקיבלה סקירה על הפעילות הענפה של הרשת, המעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לילדים ואנשים עם מוגבלויות, בכל רמות התפקוד, בכלל מרכזי ‘עלה’ ברחבי הארץ. 

השרה שוחחה עם צוות העובדים, נפגשה עם המתנדבים והילדים השוהים במקום והתרשמה מרמת הטיפול הגבוהה בכלל המסגרות הפועלות בקמפוס.

מנכ”ל ומייסד רשת ‘עלה’, יהודה מרמורשטיין: “רשת ‘עלה’ עושה מהפכה בכל הקשור לשיפור איכות החיים של הילדים שנמצאים ומטופלים פה. אנו ברשת ‘עלה’ מאמינים ביכולותיה של שרת החינוך ורוצים להתקדם ביחד איתה כדי להביא את התקציב הדרוש על מנת להמשיך ולקיים את הפעילות של ‘עלה’ למען הילדים המיוחדים”.

נשיא ‘עלה’ רו”ח ראובן שיף: “המשימה הלאומית של כולנו היא לעזור לאוכלוסייה עם המוגבלויות ולבני משפחותיהם. אנחנו מבקשים היום משרת החינוך להיות לנו לפה עבור הילדים ועבור ההורים והמשפחות שלהם”.

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשא ביטון: ״תשומת הלב שלכם לכל פרט ופרט בתכנון ובניהול המקום המדהים הזה, ניכרת בכל פינה. מחמם את הלב לראות את הרגישות, היצירתיות והמסירות של המלאכיות והמלאכים שעובדים פה עם החיוך הגדול על פניהם. משרד החינוך יעשה הכל כדי לתת לכם את הכלים המיטביים לטובת הטיפול הייחודי שלכם.״

אודות ‘עלה’:

עמותת ‘עלה’ הוקמה בשנת 1982 על מנת לתת מענה טיפולי ושיקומי, ולהוות בית חם לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. בהובלת מייסד ומנכ”ל ‘עלה’, יהודה מרמורשטיין, ‘עלה’ הפכה לרשת ארצית וכיום היא הרשת הלאומית לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, ומפעילה מרכזים בפריסה ארצית, ביניהם הקמפוס המרכזי בבני ברק, ‘עלה מוריה’ בגדרה, בקיבוץ חפץ חיים, בני ראם וגבעת וושינגטון, ואף הקימה את עלה נגב ועלה ירושלים (כיום עדי). עלה מתמחה בקידום וטיפול בכל סוגי המוגבלויות, החל מאוטיזם, תסמונת דאון, שיתוק מוחין ומוגבלות שכלית התפתחותית, וכלה במוגבלויות המלוות במורכבות רפואית מאתגרת. ‘עלה’ גם פרצה את הדרך בתודעה וביחס המוענק לאנשים עם מוגבלויות בישראל, ובמשך השנים אף הובילה שינויי חקיקה והקמת פרויקטים ומוסדות לטובת אוכלוסייה זו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן