news08.net/ads.txt

יולי אדלשטיין ימונה לשר הבריאות: “בחרתי להיענות לאתגר המרכזי והמשמעותי”

ראש הממשלה נתניהו הודיע היום (שלישי) כי שר הבריאות בממשלה הבאה יהיה חבר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: “אני שמח לבשר הערב כי יו״ר הכנסת לשעבר, ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין נענה לאתגר ובין מספר תיקים בכירים שנמצאים בידי הליכוד הוא בחר את תיק הבריאות. אני מודה לאדלשטיין שנעתר לבקשתי ובחר בתיק בכיר וראשון במעלה המהווה אתגר מרכזי למדינת ישראל, במיוחד בעת הזאת. בנוסף לתפקידו המיניסטריאלי, ישמש אדלשטיין כחבר בקבינט המדיני-בטחוני וכמ”מ יו”ר קבינט הקורונה. אני מודה לח”כ אדלשטיין ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו”.

ח״כ יולי (יואל) אדלשטיין: ״לאחר שירתתי את אזרחיי ישראל במשך 7 שנים בתפקיד יו”ר הכנסת, בחרתי להיענות לאתגר המרכזי והמשמעותי שלפניו ניצבת מדינת ישראל והוא מאבק בקורונה והתאמת מערכת הבריאות בישראל לאתגרים החדשים״.

תמר זנדברג על מינוי אדלשטיין למשרד הבריאות: ״גנץ הבטיח במהלך מערכת הבחירות שלא יוותר על תיק הבריאות, כך שכיאה לרקורד של גנץ היה צפוי שהתיק יהיה בידי הליכוד. ובכל זאת, בלוף ממשלת החירום של הקורונה נחשף פעם נוספת לאור הוויתור המחפיר על הבריאות. זאת לא ממשלת חירום, זאת ממשלת סיפוח״.

שר הבריאות היוצא ח”כ יעקב ליצמן: “אני מברך את ח”כ יולי אדלשטיין שבחר לקבל את תיק הבריאות בממשלה הקרובה. מהיכרותי הקרובה ברור לי שח”כ יולי אדלשטיין, כאדם ראוי וערכי, מתאים ביותר לתפקיד המאתגר והחשוב. אני בטוח שכשר הבריאות יוכל להמשיך להוביל את מערכת הבריאות בהתמודדות מול נגיף הקורונה ושאר האתגרים העומדים לפתחנו, בעזרת השם. אני מתכוון לקיים הליך חפיפה מסודר עם שר הבריאות הבא כבר בימים הקרובים. בהצלחה יולי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן