news08.net/ads.txt

שר הבריאות יולי אדלשטיין: התנהלות ועדת הקורונה תוביל לסגר מלא

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (שלישי) בבית החולים רמב”ם בחיפה. בין היתר ביקר במחלקת קורונה תת קרקעית אותה מכינים למקרה הצורך, שם צפה בתרגיל מיוחד בטיפול בחולה קורונה.

בהמשך היום השר יבקר גם בבית החולים לניאדו בנתניה. במהלך תדרוך לתקשורת שקיים לאחר התרגיל התייחס השר להחלטות ועדת הקורונה של הכנסת ועל ההישג שלו מאתמול לתגבור מערכת הבריאות ב – 2,000 אחים ואחיות, ב 400 רופאים ובתקצוב של מיליארדים למוכנות לטיפול בקורונה.

להלן עיקרי הדברים: מיום כניסתי לתפקיד דיברתי על הצורך בתגבור המערכת הרפואית, ואני שמח לומר שמאתמול, לאחר שיחה עם שר האוצר, סיכמנו שנוכל לקלוט עד 400 רופאים חדשים. בנוסף, ביום הקשה מאוד לאחים ולאחיות, שעם כל הקושי החליטו לשבות מסיבות מוצדקות, לא כהתרסה וכדרישה לתנאי יתר אלא בדרישות חיוניות – הצלחנו להביא בשורה של תוספת 2000 תקנים בבתי חולים ובקהילה.

כל מי שייקלט במערכת ייקלט לצמיתות. האחיות נכנסות על מנת להישאר. איננו משחקים בבני אדם. אני לא משלה את עצמי. זה לא סוף הדרך. מערכת הבריאות בישראל הורעבה עשרות שנים ואנחנו בתחילת הדרך לייצוב המערכת והבאתה לסטנדרטים של מדינות שאנחנו רוצים להשוות אותנו אליהן. לא יודע מהיכן נובעת האופטימיות של כמה אנשים שמדברים על האטה בקצב העליה. המספרים עדיין מאוד מדאיגים. לצערי אנחנו מתקשים להעביר הגבלות מינימליות במשק. מתפתחים מאבקים על כל דבר. אני מבין את תחושת האזרחים שחשים בלבול. הדבר לא נובע מהחלטות משרד הבריאות. הבלבול נוצר ממאבקים שמתפתחים בממשלה ובכנסת.

הקורונה לא מבדילה בין ימין לשמאל, קואליציה ואופוזיציה. המאבק משותף לכולנו. אין שני צדדים למתרס. כולנו באותו צד מול הנגיף. ההתנהגות של ועדת הקורונה תביא אותנו בעל כורחנו לסגר מלא במדינה. כשעל כל ענף אנחנו מתחילים במאבק קשה על מקום ישיבה זה או אחר ההתדרדרות תהיה של כולנו. לבי עם כל אנשי העסקים. הם חייבים לקבל סיוע משמעותי ביותר מהאוצר. אבל אם באמת רוצים סיבה לאופטימיות על כולנו להתגייס להורדת אחוזי ההדבקה. כך נוכל להגיע למספרים עליהם נוכל להשתלט ונלמד לחיות בשגרת קורונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן