news08.net/ads.txt

תאונה קטלנית בסיני: טנדר ששימש כמונית ניסה לברוח מגמל – 2 ישראלים נהרגו במקום

תאונה קטלנית בסיני. ברגעים אלו שוחררו חמשת הפצועים והם בדרכם למעבר הגבול טאבה, בפעילותם של מנכ״ל ארגון זק״א דובי ויסנשטרן שנמצא בביה״ח בנואיבה וצוות משרד החוץ.

מיד עם קבלת הדיווח הקשה על התאונה הקטלנית בסיני, יצא מנכ״ל ארגון זק״א לביה״ח המקומי יחד עם מתנדבי זק”א נוספים, שם פגש את הפצועים ופעל יחד עם משרד החוץ במאמצים מול השלטונות לשיחרור הפצועים שברגעים אלו עושים את דרכם באמבולנסים למעבר הגבול טאבה להמשך טיפול רפואי בישראל.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א סיפר כי “מדובר בתאונה חזיתית קשה שהתרחשה בכביש החוף של סיני באזור נואיבה, רכב הסעות שהסיע קבוצה של ישראלים בשנות ה20 לחייהם התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול ככה״נ לאחר שנרדם. לצערי, בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי”ח בדהב. חמישה צעירים נוספים נפצעו, בתוכם צעירה כבת 22 במצב קשה שסובלת מפגיעת בטן וארבעה נוספים במצב קל. לאחר מאמצים רבים יחד עם חדר המצב של משרד החוץ הצלחנו לשחרר את הפצועים שכרגע עושים את דרכם למעבר הגבול טאבה. במקביל אנו עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול לישראל”.

משה שכטר, שנקלע למקום התאונה סיפר ל’בחדרי חרדים’: “היינו בדרך מנואיבה בסיני לעבר מעבר הגבול בטאבה, באמצע הדרך שמענו מלפנינו ‘בום’ עוצמתי וחזק, מיד ירדנו לשוליים ועצרנו בצד הדרך, מעבר לסיבוב נתגלתה הזוועה, טנדר לבן ששימש כמונית להסעת ישראלים ניסה לברוח מגמל ששהה בנתיב נתקע ועשה מספר סיבובים, חיכינו במקום עד להגעת כוחות החילוץ וההצלה המצריים למקום”, שכטר מתאר כי חיכה במקום עד לפינוי מוחלט של הפצועים, “מכיוון שזיהינו כי מדובר בישראלים, המתנו במקום עד לפינוי הפצועים למקרה ויצטרכו את עזרתנו, באשר למצב הפצועים, גבר ואישה ישראליים נפצעו במצב אנוש ונראה היה כי הכוחות המצריים מרימים ידיים, בנוסף, עוד 3 ישראלים במצב קשה פונו לבית החולים כשהנהג ונוסע מצרי נוסף פונו גם הם לבית החולים”.

‏אביה של תושבת הדרום שנפצעה באורח קל בתאונה הקשה בסיני: “מדובר בתאונה קשה מאוד שלא יכולנו לדמיין. היא יצאה לטיול מדריכים, ואיש לא ידע איך זה ייגמר. מרגיש שקיבלתי את הבת שלי במתנה. כבר דיברתי איתה והיא בסדר גמור. כעת ממתינה לפינוי במסוק לבית החולים”.

ממשרד החוץ נמסר: “לצערנו אכן התרחשה תאונת דרכים באיזור נואיבה עם נפגעים ישראלים, כולל חשש לחיי שני אזרחים. המשפחות אינן יודעות ולכן מבקשים שלא לפרסם. הנושא רגיש מבקשים שהמידע לא יגיע למשפחות מהתקשורת. מדגיש המשפחות לא יודעות ולכן לא לפרסם פרטים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן