news08.net/ads.txt

תביעה נגד חברת הביטוח הביאה לפיצוי בסך מאות אלפי שקלים לילדה אוטיסטית

תביעה של הורים לילדה אוטיסטית בת 10 נגד חברת הביטוח שלה זיכתה אותם במאות אלפי שקלים, בהסדר פשרה מוסכם שקיבל את אישור בית משפט השלום בהרצליה.

בתחילה, החברה התנגדה לבקשת המשפחה לפיצוי וטענה לחריג בפוליסה. במקרים רבים, הורים לילדים במצב זה טועים לחשוב שמדובר בסוף הסיפור ומרימים ידיים, אלא שבמקרה הזה ההורים לא ויתרו, והגישו תביעה באמצעות משרד עורכי דין ליכטר רבין המתמחה בתחום אזרחי והביטוח.

לדברי עו”ד אלה ליכטר ועו”ד אבשלום רבין, “מרבית ההורים רואים בהחלטה של חברת הביטוח את סוף הסיפור, אך בתי המשפט עשויים לראות את התמונה אחרת. אנו ממליצים במקרה של תשובה שלילית להגיש תביעה ובמקרים רבים ניתן להגיע לסכומים המשנים את חיי הילדים והטיפולים אשר יקבלו, כמו במקרה הזה. אנו ממליצים לפנות לעו”ד אשר מתמחה בתחום הביטוח עוד לפני קבלת תשובה שלילית על מנת שיהיה ליווי מקצועי מתחילת הדרך ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה. גם תשובה שלילית היא לא סוף פסוק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן