news08.net/ads.txt

תביעה נגד חנות מותג התכשיטים מרחובות: הכספת הכבדה נטרקה על ידה של העובדת והפכה לנכה

גם עבודה בחנות תכשיטים יוקרתית עלולה להיות מסוכנת, כך לפחות נטען בתביעה אותה הגיש לאחרונה עוה”ד ניל חברוני נגד בעלי חנות ‘אימפרס שעונים ותכשיטים’ בקניון עופר ברחובות.

על פי התביעה, תושבת רחובות (39) שעבדה בחנות כחודש ימים בלבד, נתבקשה להכניס כספים לכספת גדולה וכבדה המותקנת בחדרון אחורי שבחנות. כשעשתה זאת, נטרקה דלת הכספת במשקל של כ-300 ק”ג ופגעה בידה השמאלית. מעוצמת הכאב התעלפה העובדת, ונחבלה גם ברגלה. בבי”ח קפלן בעיר אובחן שבר בקרסול ימין ובאחת מאצבעות כף ידה.

לדברי עוה”ד חברוני, השבר ברגלה של העובדת לא החלים בטיפול שמרני, וכשנה לאחר האירוע היא נאלצה לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, לקיבוע השבר בעזרת לוחית מתכת וברגים. לדברי עוה”ד חברוני, מאז התאונה סובלת העובדת מכאב ומהגבלה בתנועות רגל ימין, מקשיים בעמידה והליכה ממושכות, בעלייה וירידת מדרגות ובהליכה בשטחים לא מישוריים. כמו כן סובלת העובדת מצלקת ניתוחית מכערת ורגישה למגע, והטיפולים בה צפויים להימשך גם בעתיד. מומחה לכירורגיה אורתופדית העריך את נכותה הצמיתה בשיעור של 19%.

מומחה לבטיחות שבדק את המקרה קבע, כי החנות לא ערכה כל הדרכת בטיחות לעובדת לפני תחילת העבודה, לא הזהיר את העובדת בפני הסכנה ולא ערכה שום נהלים לטיפול בכספת. כמו כן קבע מומחה הבטיחות כי החנות סיכנה את עובדיה בכך שלא התקינה אמצעי שימנע את טריקת דלת הכספת הכבדה, ובכך החנות יצרה סביבת עבודה שאינה בטיחותית, ופעלה בניגוד לנדרש בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה.

בימים אלה הגיש עוה”ד חברוני תביעה נגד ‘אימפרס שעונים ותכשיטים’ ונגד חברת הביטוח שלה – ‘מנורה’ – בה הוא דורש פיצויי כספי בסכום המקסימלי הנתון לסמכותו של בית משפט השלום (2.5 מיליון שקל). התביעה נדונה בימים אלה בביהמ”ש השלום בהרצליה.

משרד עו”ד ניל חברוני  מתמחה בייצוג נפגעי גוף במגוון תחומי דיני הנזיקין והביטוח, ובמימוש זכויות רפואיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן