תביעה של 30 מיליון: הסטודנטים דורשים החזר על סגירת הקמפוסים

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית המוערכת בכ-30 מיליון שקל נגד מכללות ואוניברסיטאות. זאת בטענה לגביית יתר מסטודנטים על שירותים שלא נצרכו בתקופת משבר הקורונה. בתביעה נכללים הקריה האקדמית אונו, האקדמית נתניה, המרכז האקדמי רופין, המכללה האקדמית תל חי, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת אריאל בשומרון. הסטודנטים טוענים שיש להפחית להם את שכר הלימוד, ולהשיב להם את הכספים ששילמו, לטענתם, ביתר. 

 

הסטודנטים, שהגישו את הבקשה באמצעות עוה”ד פנחס מיכאל אור ודוד מזרחי, טוענים כי עקב משבר הקורונה, המוסדות לא סיפקו בפועל מ-8 במרץ שירותי קמפוס לסטודנטים, ובכלל זאת שירותי שמירה ואבטחה, חשמל, תחזוקה, רווחה, דמי חניה ועוד, אולם גבו שכר לימוד מלא בתקופה זו. לפיכך, עליהם להשיב לסטודנטים את השווי היחסי של שכר הלימוד עבור התקופה מ-8 במרץ ועד יום החזרה ללימודים פיזית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן