מזל טוב! ראש עיריית לוד, יאיר רביבו חוגג 46 – מה תאחלו לו?

יום הולדת שמח: ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מציין היום את יום הולדתו ה-46. רביבו התקבל בלשכתו בבלונים, כיבוד ובעוגה שנאפתה על ידי אשתו. העובדים בעירייה בירכו: “המשך לעשות חיל בקידומה של לוד כעיר מטרופולין במרכז הארץ – ולהרים את קרנה! יהי רצון, שתזכה בע”ה לעוד שנים של עשייה ציבורית, מתוך בריאות איתנה, נחת מיקירה רעייתך וילדיכם המתוקים, שמחה אושר ואהבה. עד 120”. ומה אתם מאחלים?
ב-22 באוקטובר 2013, בבחירות ראשונות לאחר קרוב לשבע שנים של  ועדה קרואה, נבחר לראשות העיר לאחר שניצח בבחירות המקומיות בעיר עם 63 אחוזים מהקולות. רביבו התחזק במרוצת השנים ובבחירות שהתקיימו ב-2018, נבחר לקדנציה נוספת עם תמיכה של 72% מהקולות.
היום (חמישי) עובדי עיריית לוד השתלטו על דף הפייסבוק של ראש העיר ואיחלו לו שלל ברכות: “המשך לעשות חיל בקידומה של לוד כעיר מטרופולין במרכז הארץ – ולהרים את קרנה! יהי רצון, שתזכה בע”ה לעוד שנים של עשייה ציבורית, מתוך בריאות איתנה, נחת מיקירה רעייתך וילדיכם המתוקים, שמחה אושר ואהבה. עד 120. אנו מאחלים לך שתמשיך להנהיג את העיר אשר ה’עבר-הווה-עתיד’ שלה נטוע עמוק בלבך, לשגשוג ופריחה כפי השאיפות הענקיות שלך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן