news08.net/ads.txt

תגלית השנה בטקס פרסי אקו״ם: אודיה

הערב נערך טקס פרסי אקו”ם לשנת 2022/23 בתחום המוסיקה הפופולרית, בהנחייתו של יאיר ניצני, בניהולו המוזיקלי של אייל מזיג ובהפקתה של לימור נתח.

זו השנה ה-66 בה הטקס מתקיים, שהפך עם השנים לאבן דרך ולחלק חשוב ומשמעותי בתעשיית המוזיקה ועבור האמנים והיוצרים.

הזוכים בפרסים נבחרו על ידי ועדת שיפוט, בה היו חברים: מוקי, זאב נחמה, גיא מזיג ואהרון פררה.

הזמרת והיוצרת אודיה ששברה את המדינה עם שרשרת להיטי ענק כבשה את כל הבמות הגדולות (לייב פארק ראשל״צ, היכל מנורה, קיסריה) ומובילה כיום כזמרת המושמעת והמצליחה ברשתות הניו מדיה (אפל מיוזיק, ספוטפיי, יו טיוב) זוכה הערב בפרס היוקרתי תגלית השנה של אקו״ם.

נימוקי השופטים על זכייתה בפרס אקו”ם ע”ש ענבל פרלמוטר על הישג השנה לתגלית ליוצרת אודיה:

אודיה אזולאי, יוצרת זמרת ומלחינה, בשנה האחרונה פרצה אודיה לתודעה שלנו – הסינגלים מתוך אלבום הבכורה שלה זכו למיליוני השמעות והתברגו בכל המצעדים בתחנות הרדיו לצד “סולד אאוט” במופעים.

ב-2020 השיקה את הסינגל “אור” שכתבה והלחינה, ואותו, כמו שירים נוספים שלה – הפיקו צמד המוזיקאים גיא ויהל. השיר נכנס לפלייליסט של גלגלצ – הפריצה הענקית של השיר ברדיו היתה בעצם המשך למה שהתחיל קודם ברשתות .

אודיה כותבת ומלחינה שירים לעצמה אך גם לאחרים, ביניהם עדן בן זקן, אגם בוחבוט, וגל אדם.

למרות גילה הצעיר ובזכות עבודה קשה – אודיה מביאה את המוסיקה שלה, הכתיבה ההלחנה והשירה הייחודיות לה למקום אישי, מרגש ונוגע מה שמחבר מיד את המאזינים.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן