news08.net/ads.txt

תופעה מדאיגה ברמלה: “איפה אתה ראש העיר? למה אנחנו בתור הורים צריך להיות כל הזמן בחששות?”

מרבית ההורים הרגישו אנחת רווחה לאחר חזרתם של הילדים לגן. אך מהר מאוד הדאגה החלה לרחף מעל ראשיהם כשאמא לילד מגן תאנה ברמלה מספרת על תופעה מסוכנת שמתרחשת מתחת לאפיהם.
נ’, אמא לילד בגן תאנה ברמלה, סיפרה כי אמש היא אספה את בנה מהצהרון, כשלפתע הוא ניגש אליה עם בלון גז קטן לאחר שמצא אותו בחצר הגן. “הוא ממש התאכזב שהוא השאיר אותם במגירה בגן והגן כבר סגור. כמובן שלי הייתה הרגשה וידעתי מה הם הבקבוקים שהוא תיאר ולא הייתי שקטה, איך שהגעתי הבוקר לגן ביקשתי מהסייעת להיכנס ולראות אלו בקבוקים יש לו במגירה והוא ניגש להביא לי אותם והזדעזעתי”, סיפרה.
כאמור, את בלוני הגז ניתן לרכוש בכל פיצוציה אפשרית והם זמינים לכל אחד. זוהי תופעה מדאיגה בה נערים שואפים את הגז כדי “לתפוס ראש”. בעל עסק מתחנת דלק סיפר: “בכל בוקר כשאני מגיע לעסק אני מוצא מסביב ועל המדרכות בקבוקים ריקים זרוקים בכמויות. לאחר בירור קצר הבנתי כי נערים שמגיעים בשעות הלילה משתמשים ושואפים את הגז וזה עושה להם סבבה הם קוראים לזה גז צחוק. יש גם כאלה שמוסיפים לזה גם דברים אחרים ואז הם מרגישים בעננים”.
עוד הוסיפה נ’: “אני לא מאשימה לרגע את הסייעת שלא נחשפה לנושא הזה שרץ ברשת תקופה ארוכה!!! אבל איפה אתה ראש העיר? לא אמרת שאתה פותח את הגנים רק יום שני כי אתה לא מוכן לפתיחה ביום ראשון כי צריך לנקות לארגן?
הגן שלנו נמצא באתר בנייה, החצר של הילדים הקטנים שלנו הוא מקום מפלט לנוער בערבים ובשעות הקטנות של הלילה.
במקרה הטוב זה נגמר בבקבוקי גז, אבל אם הם היו מוצאים מזרק או בנגים איך זה היה מסתיים? למה אנחנו בתור הורים צריך להיות כל הזמן בחששות?”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן