news08.net/ads.txt

תושבים באושיות: “יניב מרקוביץ’ הציל לנו את השכונה”, גיא גירחש: “יש כאן מישהו שבא לעבוד”

“אנחנו החצר האחורית של רחובות, סוף סוף אחרי שנים של הזנחה בכל תחום אפשרי מגיע הזמן גם לפרגן” –  את הדברים הללו אומר פעיל הציבור משכונת אושיות גיא גירחש לאחר שפחי המטמון החדשים שהוצבו על ידי מחלקת חזות העיר בעיריית רחובות, עליה אמון סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ זוכים לתשואות ונחת רוח מהתושבים.

דואג לאושיות. גיא גירחש

גירחש אמר לחדשות אפס שמונה, “לאחר שנים של הזנחה וחוסר מעש, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ הגיע והתחיל לעשות שינוי משמעותי בשכונת אושיות. סוף סוף יש עם מי לשבת ולדבר. יניב בהחלט מגלה נכונות ורצינות לגבי תחום השפע בעיר ובשכונות בפרט. אני מחזק את ידיו ובהחלט חושב שיש כאן מישהו שבא לעבוד. רחוב ההסתדרות באושיות סבל מעומס של זבל על בסיס יומיומי אך הודות למטמונים החדשים מורגש שינוי משמעותי והתושבים מרגישים שיש משהו שחושב עליהם ועושה מעשה שהאווירה בשכונה תהיה יותר נעימה. באושיות אומרים: “יניב מרקוביץ’ מציל לנו את השכונה”.

ברשומה שפרסם בפייסבוק כתב גירחש: “מצב הניקיון בשכונת אושיות הוא לא מהטובים בעיר, אבל קצת אור מגרש הרבה מן החושך. לאחר מאמצים ושיחות סגן ראש העיר הגיע וטיפל בצורה מקצועית ומהירה בנושא פינוי ונראות הפחים בשכונה. מעכשיו תושבי רחוב ההסתדרות יכולים ליהנות ממקום נקי יותר באזורי פינוי הזבל. חשוב מאוד שכל תושב ייקח את הדברים ברצינות וישמור גם הוא על סביבה נקיה ומסודרת יותר. תודה רבה ליניב מרקוביץ׳ סגן ראש העיר, מחזיק תיק שפע בעיריית רחובות על שיפוץ המטמונים ועל הוספת מטמונים חדשים. רואים את ההשקעה שלך בעיר בתחום הניקיון והאחזקה והלב הטוב שלך והרצינות תביאי את העיר למקום גבוה יותר בתחום השפע. תמשיך להיות קשוב ליצור מעגלי חשיבה למען התושבים בשכונה והעיר כולה. תודה בשמי ובשם תושבי שכונת אושיות”.

קשוב לזולת. יניב מרקוביץ’

מרקוביץ’ שתוייג ברשומה השיב לו: “כמו שכתבת לכולנו יש אחריות על המרחב הציבורי ואני קורא לכלל התושבים לעזור בשמירה עליו כי רק יחד נשיג את המטרה של כולנו – עיר נקייה ויפה. אני רואה שעולות פה עוד בעיות ותלונות ואני מזמין את כולם לכתוב לי בפרטי ולהציף בפניי כל בעיה, שאלה או רעיון הקשורים בחזות העיר. בכל אופן, כמו שגיא כבר כתב יש עוד הרבה דברים שהם כבר בטיפול או בתהליך – עוד קצת סבלנות והם יורגשו גם בשטח”.

עם זאת יצוין כי תושבים מרחובות ההסתדרות וגוגלמב עדיין מצפים ליותר התייחסות בנושא הניקיון בשכונות – ונדמה כי הפעם, יש על מי לסמוך. נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן