news08.net/ads.txt

מכת מדינה | תושבי גן יבנה מתלוננים: “קטסטרופה גם יתושים וגם זבובים”

תושבים רבים מגן יבנה מתלוננים בימים האחרונים על מטרדים קשים של זבובים ויתושים. לטענתם מדובר במטרד שמהווה פגיעה קשה באיכות חייהם, בבריאותם ובסביבה. 
ריסוס בגן יבנה
במועצת גן יבנה עדכנו כי ביום רביעי האחרון ריססו שטחים נרחבים ביישוב נגד יתושים ובייחוד במקורות מים, שהם מקומות הרביצה שלהם. דרור אהרון ענה לאחת התושבות שהלינה בנושא: “מרססים כנגד יתוש האנופלוס בנחל לכיש והאלה. כנגד הטיגיריס האסייתי השחור הקטן והמעצבן זה שגם עוקץ ביום אין הדבר וריסוס רק יבוש מקור המים כמו תחתיות עציצים, בריכות שחייה שלא נוקזו צלוחיות אפילו פקק של בקבוק בו יש מיים בגינה. צריך לבדוק עם השכנים שכן הטווח של היתוש 100 מטר”.
על אף כל זאת, תושבים רבים החלו לדווח כי המטרד עדיין קיים: “חייבים לרסס. הכי חשוב צריכים לאתר את הקן שלהם ואז לרסס”, כתבה אחת הגולשות. “אתמול ישבנו בגינה ובהחלט הזבובים היו בכמויות”, נכתב. גולשת נוספת ניסתה למצוא פתרון, “מכה שלא הייתה. מי יודע איך להתמודד? מלכודת זבובים מבקבוקי שתיה קלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן