news08.net/ads.txt

תושבי יבנה פתחו עצומה: חזרה לשישה ימי לימוד בגני העירייה

תושבי יבנה פתחו בעצומה לאחר שראש העיר, צבי גוב-ארי החליט כי הגנים בימי שישי יבוטלו כדי למנוע מגע מיותר עם אנשי צוות נוספים. בתוך כך, בעירייה העבירו את היום החופשי של הסייעות לשישי. התושבים לא אהבו בלשון המעטה את החלטת עיריית יבנה ומבקשים פתרון אחר.

 

לשון העצומה:

“שאר העובדים ממשיכים להתנהל כרגיל כי הם עובדי משרד החינוך. כך שגננות משלימות ומחליפות כרגיל. צהרונים ממשיכים כרגיל עם אופציה של ערבוב ילדים משלושה גנים. גננות מחליפות ומשלימות עוברות בין 3 גנים. כנ”ל סייעות מחליפות.

בשורה התחתונה, אנחנו עם הילדים בבית בשישי במהלך שלא מאושר על ידי משרד החינוך, לא אפקטיבי כי עדיין יש תחלופת אנשי צוות וסתם גורם לתסכול ומירמור בקרב ההורים שצריכים את הכמה שעות של יום שישי לסידורים ו/או עבודה. נוסיף לכך את העובדה הפשוטה: במקום להיות בגן ביום שישי, הילדים נסחבים עם ההורים לסידורים ובסופו של יום נחשפים להרבה יותר מאשר סייעות בגן.

ערים שביטלו והחזירו רשימה חלקית: רמת גן, רעננה, ראשון לציון, כפר סבא, הוד השרון וירושלים. בוא נחזיר לילדנו את יום השישי היום הכיפי הזה. אלטרנטיבות הן שסייעת מהצהרון תהיה עם הגננת או סייעת אחת ל-3 גנים בלבד”.

 

הצטרפות לעצומה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן