news08.net/ads.txt

תושב קרית גת יקבל למעלה מ-1,220,000 ש”ח – וזו הסיבה

כסף

תושב קרית גת שנפל מפיגום בקומה 4 בעת עבודתו כפועל בניין יקבל ממעסיקו כ-1,227,000 ש״ח. העובד שהחל את עבודתו מספר ימים לפני האירוע נדרש לעלות לקומה 4 מבלי שעבר הדרכה על עבודה בגובה כנדרש בדין. כאשר הגיע העובד לפיגום בקומה הרביעית, נשבר משטח העץ עליו הוא עמד, הוא נפל 4 קומות ונותרו לו שברים בידיים וברגליים.

עו״ד יקיר שינדלר המייצג את התובע מסר בתגובה: ״רוב האנשים לא מודעים לכך שבתאונת עבודה, מעבר לזכות לתבוע את ביטוח לאומי, קיימת גם הזכות לתבוע את המעסיק בגין רשלנות, היעדר הדרכה וכו.. הפסיקה מקנה רף אחריות גבוה ביותר למעסיקים אשר למעשה צריכים לייצר סביבת עבודה בטיחותית לעובדיהם ובמרבית מתביעות אלו דין הנפגע לזכות. אלא שלעיתים נמנעים העובדים מלתבוע בשל אי נעימות מהמעסיקים, והרי הדבר אבסורד שכן כמעט בכל מקום עבודה קיים ביטוח אחריות מעסיקים שהוא זה משלם את הפיצוי. במקרה שלפנינו בשל ‘אי נעימות’ התובע כמעט הפסיד למעלה ממיליון שקלים שלחלוטין הגיעו לו מחברת ביטוח שההון שלה נאמד במאות מיליארדים. אינני חושב שאם אותו עובד היה חייב לאותה חברה כסף בגין תשלומי ביטוח הייתה החברה מוותרת לו כי ‘לא נעים לה’. עצה שלי לציבור: אם נגרם לכם נזק גוף בעבודה, קודם כל תתייעצו עם גורם מקצועי״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן