תושב ראשון לציון נעצר בחשד שהרג אישה בתאונה

שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו הבוקר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בעיר במעורבות רכב והולכת רגל תושבת העיר בשנות השבעים לחייה. הולכת הרגל נהרגה במקום.

כאמור, השוטרים ביצעו פעולות חקירה מהירות בזירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועצרו כעת את החשוד תושב העיר בשנות החמישים לחייו בחשד למעורבות בתאונה בסיום חקירתו על מעצרו בבית המשפט.

כפי שפורסם הבוקר בחדשות 08 לפי דיווח של מגן דוד אדום, בשעה 06:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על הולכת רגל שככה”נ נפגעה מרכב, ברחוב ירושלים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קובעים את מותה של אשה כבת 70.

פאראמדיקית מד”א אביה גרסלר וחובש מד”א נפתלי הלברשטט סיפרו:

“ראינו על אי תנועה בין שני הנתיבים סמוך למעבר חציה אשה כבת 70 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה”.

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן