תותח בשטח: יניב מרקוביץ’ חורש את העיר רחובות

מחוג בית לכנס פעילים, עם רשימה מרשימה שאיחדה שלוש רשימות ובתמיכת בני גנץ, אביגדור ליברמן ואפרת רייטן. האם מרקוביץ’ יהיה ראש העיר הבא של רחובות?

המועמד לראשות העיר, יניב מרקוביץ’, קיים חוג בית ייעודי לאוכלוסיות מיוחדות ובעלי מוגבלויות וזאת על מנת לשמוע ממקור ראשון על הבעיות והאתגרים של אוכלוסיות אלו שעדין קיימים בשטח וטרם טופלו.

זו הפעם הראשונה שמועמד לראשות העיר מקיים מפגש המיועד כולו לנושא החשוב, “קיימתי חוג בית מרגש במיוחד לאחת האוכלוסיות החשובות בעיר מבחינתי. תמיד פעלתי ואמשיך לפעול למען קידומן של אוכלוסיות אלו ואני מתחייב למנות עם כניסתי לתפקיד, אחראי או אחראית לתחום שיקדמו את ההנגשה בעיר ויפעלו לסייע לאוכלוסיות אלה שכוללות בין היתר גם את פצועי ופצועות צה”ל וכן חולים וחולות במחלות קשות, שלהם ולהן לא היתה כל התיחסות עד כה”. במפגש שיתפו המשתתפים והמשתתפות בחיי היומיום שלהם והמועמד לראשות העיר, יניב מרקוביץ’, הבטיח להמשיך לדאוג בין השאר להקמת גני משחקים מונגשים בעלי מתקנים ייעודיים לילדים/ות בעלי צרכים מיוחדים, הנגשת אירועי העירייה והמרחב הציבורי, הקמת מערכת תמיכה למשפחות, ליווי והשמה לתעסוקה ועוד.

קודם לכן קיימו מרקוביץ’ המועמד לראשות עיריית רחובות ומספר שתיים ברשימתו ׳רחובות אחת׳ – יוליה קפלן, שהצטרפה לאחרונה לרשימה, כנס עם מאות פעילים ופעילות בו אירחו את ח”כ יבגני סובה ממפלגת “ישראל ביתנו”.

השניים הסבירו לפעילים כמה משמעותי החיבור ושיתוף הפעולה בין המפלגות המובססים על עקרונות ליברליים משותפים. ״יוליה ואני החלטנו לאחד כוחות בבחירות הקרובות, שמנו את טובת העיר לפני הכל, יחד נהפוך את רחובות לעיר ליברלית ומתקדמת. בזכות הכוח המשותף והפעילים הנלהבים, אני מאמין שנצליח וננצח את הבחירות, לטובת ילדינו ולטובת עתיד העיר רחובות”, כך אמר בנאומו יניב מרקוביץ’ והמועמדת יוליה הוסיפה: “אנחנו נפעל לטובת התושבים ונקדם את הדברים החשובים לנו. ישבתי במשא ומתן עם כל הנציגים בעיר, היחידי שיש לו את היכולת להוביל את העיר זה יניב!״

ח”כ יבגני סובה נאם ואמר:״ יניב מרקוביץ׳ הוא איש עשייה שיהפוך את רחובות לעיר מצויינת”.

בתוך כך, מרקוביץ’ רשם הישג מדהים כאשר איחד בין שלוש רשימות: כחול לבן, העבודה וישראל ביתנו. שם הרשימה: רחובות אחת, סימנה “כן”. במטה של יניב מרקוביץ’ אופטימיים במיוחד, לנוכח העובדה שבני גנץ, אביגדור ליברמן ואפרת רייטן מתכוונים לחרוש את העיר ולעזור ליניב לנצח. “אנחנו נמשיך להציג את התוכניות, נחשוף את הרשימה הנהדרת שלנו, ונשכנע את תושבי העיר כי יניב מרקוביץ’ הוא המועמד הראוי להיות ראש העיר הבא של רחובות”, אומרים בכירים במטה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן