news08.net/ads.txt

תזכורת: מחר הלימודים מתחילים בשעה 10! מזכ”לית הסתדרות המורים: “אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך”

זוהי תזכורת על החרפת עיצומי הסתדרות המורים. כפי שפרסמנו אתמול – מחר בבוקר יחלו הלימודים בשעה 10 בבוקר. כל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים. החרגה במוסדות בחינוך המיוחד שם יתקיימו לימודים כרגיל. לדברי הסתדרות המורים,

“נוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה – בנט ולפיד – ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מיידי. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים יתרחבו וביום ראשון המחאה תתרחב לכל רחבי הארץ”, נמסר מההסתדרות.

מזכ”לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד: “אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט. אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם”.

ביום שני צפויה שביתה נוספת – פקקי ענק ושיבושי תנועה קשים בכל הארץ בעקבות השבתה כללית וחסימות כבישים של נהגי האוטובוסים וההסתדרות הלאומית. כידוע, אלפי נהגי ונהגות האוטובוסים וההסתדרות הלאומית פתחו בשביתה כללית לאחר ש”שרת התחבורה מירב מיכאלי סירבה לשפר את שכרם לדאוג לביטחונם ולרווחתם”, לדבריהם. השביתה הבאה צפויה להתקיים ב-20.6 היום בו מסיימים התלמידים ללמוד. להלן רשימת הערים השובתות בהן מתקיימת שביתה של שירותי תחבורה ציבורית:

ירושלים – קווי ירושלים – שפירים, קווי ירושלים – בית שמש, ירושלים – בני ברק, ירושלים מודיעין עילית. ירושלים, נווה אילן.

נתניה – כל התחבורה העירונית.

אשדוד – כל התחבורה העירונית ובינעירונית באשדוד והמושבים והסביבה.

פתח תקווה – תחבורה עירונית וחלק בינעירונית.

ראש העין – כל התחבורה העירונית ובינעירונית.

יבנה – כל התחבורה העירונית והבינעירונית.

בני ברק – קווי בני ברק – ירושלים, קווי בני ברק רעננה

נמל תעופה בין גוריון- קווי ירושלים – נתב”ג.

גן יבנה – כל התחבורה העירונית והבינעירונית.

באר שבע – כל התחבורה העירונית.

אריאל – כל התחבורה העירונית והבינעירונית.

מועצה אזורית שומרון – כל התחבורה העירונית וחלק מבינעירונית.

בית שמש – כל התחבורה העירונית והבינעירונית לכיוון ירושלים וממנה.

יואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית: “נמשיך להילחם בכל הכח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו למען הצדק. למרות הניסיונות של שרת התחבורה הכושלת, מרב מיכאלי, לייצר אפקטים ולשדר “עסקים כרגיל”, כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל יודעים את האמת בקשר למצב התחבורה.”

מההסתדרות הלאומית נמסר כי: “נהגי האוטובוסים נרמסים תחת גלגלי האוטובוס של שרת התחבורה. “40% מהנהגים הותקפו בצורה קשה, למעלה מ-300 תקיפות רק מאז תחילת 2022. מחסור של 5000 נהגים, ואלפי נהגים עובדים במשרה כפולה כדי להביא משכורת מכבדת, אבל את שרת התחבורה זה לא מעניין.
אנחנו מתכוונים להרחיב את ההשבתה עד שגברת מיכאלי תצא מהרשתות החברתיות ותתעורר. אוי לאותה הבושה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן