news08.net/ads.txt

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 01/02/19 ועד 07/02/19

תרולוגיה

תרולוגיה

טלה:

שבוע אפרורי ניצב בפתח וקלף שני המטות מלמד של מספר דברים האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם בחודש השני – פברואר. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו”ל עולים על הפרק. זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב”ה לשינוי המתבקש. הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

**

שור: השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו.  אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת אותנו גם שכל אחד מאיתנו נברא בצלם א-לוהים ושהמטרה שלנו היא עבודתו. במילים אחרות, כל אחד ואחד מאיתנו הוא ביטוי אישי ומיוחד של הא-ל ומשמש צינור ייחודי לגילוי נוכחותו של הבורא בעולמנו. זאת מטרתנו והנאתנו העילאית.

**

תאומים: שינוי חיובי באווירה סביבכם, יוצר בעבורכם מצבים טובים לשיפור פנימי וחיצוני כאחד. לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס לחייכם שינויים חיוביים, אך למרות זאת רבים מבני מזל תאומים מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז”ל – אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

**

סרטן: שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר לחץ, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. קשר זוגי קיים, עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

**

אריה: שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו” חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב… הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

 

**

בתולה: התחושה שחייכם או אושרכם או כספכם תלויים ברצונם הטוב של בגורמים אחרים, יוצרת בלבכם תחושה אפרורית. זהו שבוע טוב להרהורים ומחשבות שבסופם יש להוציא אל הפועל תוכנית או עשייה שבשלב זה אתם קצת חוששים מיישומה. באופן כללי: השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. חיפוש אחרי עבודה, חיפוש אחרי זוגיות, חיפוש אחרי משמעות וחיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה וגם יענה על שאלותיכם, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות או חוסר שביעות רצון בעיקר על רקע כספי מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח ששוררים כעת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: יש לוותר על רגשי נחיתות ואגו שמונעים מכם להשתלב מחדש במעגל העשייה. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים ולשאול את עצמכם האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. לרווקים: היכרות שהחלה לא מזמן אינה מספקת לכם את מה שאתם באמת מחפשים. אל תתפשרו על רצונותיכם גם במחיר של ויתור על הקשר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

**

מאזניים: המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני מזל מאזניים יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן זוגנו וכו’ היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם, לכן הקפידו תמיד להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם. שינוי צורת המחשבה שלכם יוביל לשינוי ההרגשה שלכם. התמקדות בטוב תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לפנויים: רומן שהחל לא מזמן נקלע לקשיים עקב מתאם ציפיות שונה. עמידה על קוצו של יוד והתעקשות מיותרת הם הגורמים שהביאו עליכם את הדבר. בריאות: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. הכוונה רוחנית: בעיני הקב”ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו, נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. רק אלוקים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

**

עקרב: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בליבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר על הפערים שמתחוללים בין שכלכם לנשמתכם. בעבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה – כל זוגיות חווה מעת לעת משבר ויש גם כעסים, אך חשוב לדעת לכעוס בלי להרוס! וחשוב ששומרים על כללים יסודיים ומוסכמים שאין חורגים מהם (למשל, אין אלימות פיזית/מילולית בשום אופן) וחשוב לא פחות: פיוס וסליחה אמתיים אחרי ריב מתקנים נזקים ומלמדים את בני הזוג לקחים חיוביים שניתן להפיק מחילוקי הדעות ומהכעסים. בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף איזור רגיש: הלב ובית החזה כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. הכוונה רוחנית: על האדם להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכל בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

**

קשת: שבוע של החלמה, התעוררות וריפוי. שיפור בדימוי העצמי ובאהבה העצמית יוצר שבוע בעל אווירה טובה יותר. זמן טוב לרכישה ולחתימה על חוזים והסכמים שונים. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל קשת ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”. לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. הכוונה רוחנית: בני אדם זקוקים למשמעות בחייהם ממש כפי שהם זקוקים למזון ולמשקה. או כפי שהיהדות מנסחת זאת: “לא על הלחם לבדו יחיה האדם”.

**

גדי: היכולת להשפיע על גורלכם נתונה אך ורק בידיכם והשבוע על בני מזל גדי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. זכייה בפרס, בהגרלה מלגה כספית משהו עד כ-10000 ש”ח עולים על הפרק אל תשכחו לעשר. הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

**

דלי: לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר. ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

**

דגים: המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דגים ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן