תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד 29/09/22 – מזל שור

היכולת להשפיע על גורלכם נתונה אך ורק בידיכם והשבוע על בני מזל שור להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – “סוף מעשה במחשבה תחילה”, עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר.

זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. שבוע מבורך, שנה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

לעמוד הראשי – תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן