news08.net/ads.txt

מזל בתולה: “זמן טוב להשקיע בקרירה”

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד 29/09/22 – מזל בתולה

השבוע חיובי בעבורכם. פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת למבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת קורות חיים/מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות.

רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. נשואים שביניכם: מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם.

התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שנה טובה, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!    

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

לעמוד הראשי – תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן