news08.net/ads.txt

תיכון דרכא רמון בגדרה אירחו את תיכון דרכא מקסים לוי מלוד לטורניר ספורט

תלמידי דרכא רמון גדרה אירחו את חבריהם לרשת מתיכון דרכא מקסים לוי לוד לטורניר משחקי כדור: כדורשת, כדורסל ומחניים. הטורניר התקיים באולם הספורט בגדרה וכלל שלושה משחקי כדור: כדורשת, כדורסל ומחניים. כשעתיים מרתקות של פעילות ספורטיבית, תחרותית וחווייתית. 

נבחרת הבנות פתחה את האירוע במשחק כדורשת במסגרת הטורניר במשחק צמוד ומעורר השראה. נחישות רבה מצד שתי הקבוצות כשלבסוף נקודה מכרעת קבעה את ניצחון קבוצת הבנות מתיכון דרכא רמון, המארחים.

מקור ההשראה של הבנות תרם משמעותית גם למשחק הבנים אשר התאפיין בחדות, ברוח לחימה ובהתמודדות לא פשוטה בין הקבוצות. גם כאן הניצחון נקבע במאמץ רב עם גביע לקבוצת הבנים מתיכון רמון, המארחים.

בחלק השני של הטורניר, התקיים משחק כדורסל מרשים של קבוצת הבנים. תלמידי דרכא מקסים לוי לא חששו לעמוד באתגר, הפגינו נחישות ועמידה איתנה במשחק למול קבוצה מגובשת, מאומנת היטב במגרש הביתי שלה. לאחר ניצחון ברור של קבוצת תיכון רמון, לחצו השחקנים בשתי הקבוצות את הידיים לאות כבוד והערכה הדדית – מרגש ומעורר השראה להמשך.

סיום הטורניר כלל משחק מחניים כחלק מחוויית “משחקים של פעם” ומתן מקום מכבד של בקשת התלמידות מראש. משחק לחימה אתגרי בין קבוצות הבנות תוך ניצול שטח המגרש, מסירות ותיאום אסטרטגי במטרה קבוצתית לנצח. גם כאן היה משחק צמוד ומרתק, אשר הסתיים בניצחון מרשים של קבוצת הבנות מתיכון דרכא מקסים לוי, האורחים.

חנה כהן, מנהלת תיכון דרכא רמון: “נהנינו לראות כיצד שיתוף פעולה בין צוותי ההוראה, ההנהלה והתלמידים מאפשר קיום אירוע ראשון, מרגש ומעצים, בו מעל 100 משתתפים לקחו חלק וכ-50 ספורטאים פעילים השתתפו ללא היסוס במשחקי הכדור השונים. יישר כוח לתלמידות ולתלמידים שהשתתפו בנחישות מעוררת השראה בתחרויות, ולמעודדים מבתי הספר שהפגינו חברות, גאוות יחידה ויחס ספורטיבי לכל אורך הדרך”.

איתי גולדפרב, מנחה בתחום מצוינות בחינוך הגופני של רשת דרכא, מסכם ואומר: “אירוע זה הינו הראשון מבין רבים נוספים המתוכננים להתקיים במסגרת פיתוח החינוך הגופני, הכושר והבריאות ברשת דרכא. חינוך וערכים לאורח חיים פעיל ובריא לדורי דורות. אני רוצה להודות למנהלות בתי הספר חנה כהן ואיילה קליין. סגנית המנהלת בתיכון רמון מיכל אבן צור ורכזת החינוך הגופני בת חן בן חיים וכן לכל צוות המורים שנכחו באירוע: שי קריטי, שמוליק סדובניק, יהודית נקש, מורן שדה וניר קגן. וזוהי רק ההתחלה”.

תיכון דרכא רמון ע”ש אילן ואסף רמון הוא בית ספר תיכון וחטיבת ביניים בגדרה. התיכון נחנך לראשונה ב-1 בספטמבר 2009 במקור בשם “תיכון דרכא רמון ע”ש אילן רמון”, באותה שנה נהרג בנו של רמון, אסף, והוחלט לקרוא את בית הספר בנוסף על שמו. בתיכון ישנן 6 שכבות ו-35 כיתות (20 בחטיבת הביניים ו-15 בתיכון) ובית הספר מונה כ- 1200 תלמידים מגילאים 12 ועד 18.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן