תיכון קציר קיים טקס לכבוד יום הזיכרון

קציר

אירוע מרגש התקיים במהלך השבוע, בתיכון קציר, בהשתתפות משפחות שכולות מבוגרי בית הספר.

טקס יום הזיכרון שנערך בערב יום שני בחטיבה העליונה של בית הספר קציר היה מרגש במיוחד. בטקס נכחו משפחות 24 בוגרות ובוגרי קציר אשר נפלו במערכות ישראל – והם  תלמידות, תלמידים ומורים. בטקס המסורתי, הנערך מידי שנה על ידי תלמידי שכבת י”א, נשאו דברים ראש העיר רחמים מלול, מנהלת החטיבה העליונה, יהודית פלבנר ונציגת המשפחות השכולות, קורין חסדאי, אמו של עמית חסדאי ז״ל, אשר נפל בקרב בלבנון. חסדאי הי”ד יצא עם קבוצת מפקדים להכרת הגזרה והמוצב בהם פעל. במהלך הסיור נתקלו במארב מחבלים ובמכת האש הראשונה נפלו עמית וחברו ליחידה, יקיר שושי. בן עשרים ואחת היה בנופלו. הטקס כלל קטעי קריאה מרגשים ושירים נוגים אשר הוגשו על ידי התלמידים.

ראש העיר רחמים מלול אמר: ״קריית החינוך קציר מאמצת את זכר בוגריה מדי שנה. זהו טקס מרגש וערכי מאין כמותו, אלה ימים של חשבון נפש. עלינו לשאול את עצמנו האם אנו ראויים לקורבן הזה? עלינו להתלכד מול כל האיומים שעומדים מולנו, הבה נשכין שלום בינינו למען מטרה אחת: לשמור על המדינה וליצור חברה טובה וערכית יותר כראוי וכיאה למורשתם של אלפי הקורבנות שהקריבו את היקר מכל – את חייהם. יהי זכרם ברוך״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן