news08.net/ads.txt

תיכוניסטים בקריאה לשר החינוך: הקדם את מועד בחינת הבגרות בביולוגיה

מיכל יפת מאירוביץ בפנייה נרגשת אל השר קיש: הקדם את בחינת הבגרות ואפשר לנו חופשה קצרה לפני הגיוס לצה”ל

תיכוניסטים בקריאה לשר החינוך: הקדם את מועד בחינת הבגרות בביולוגיה

קבוצת תיכוניסטים, תלמידי כיתה י”ב מתיכון מקיף א’ – הגמנסיה הריאלית ע”ש קררי בראשון לציון פנתה במכתב לשר החינוך, יואב קיש, בבקשה להקדים את מועד בחינת הבגרות בביולוגיה. 

אחת התלמידות, מיכל יפת מאירוביץ, פנתה אל השר קיש בשם קבוצת תלמידי כיתה י”ב המגבירים את מקצוע הביולוגיה ברמה של 5 יחידות לימוד.

מסתבר, כי על אף שהתלמידים מסיימים בימים אלה ממש את חומר הלימוד העיוני שנקבע לבחינת הבגרות בביולוגיה, היה מי שהחליט במשרד החינוך לשים את האצבע על התאריך 11.7.24, כארבעה (4) חודשים מסיום לימוד החומר העיוני ולקבוע מועד זה לבחינת הבגרות העיונית בביולוגיה.

לעומת זאת, מועד בחינת הבגרות בביולוגיה – במעבדה נקבע לתאריך מועד יותר – ליום 16.5.24. כלומר, בזמן סביר לאחר סיום חומר הלימוד, אך כחודשיים ימים לפני הבחינה העיונית.

עוד כותבת מיכל לשר, כי התלמידות והתלמידים עומדים לפני גיוס לצה”ל או לקראת שנת שירות או מכינה ומועד הבחינה שנקבע, כאמור, ליום 11.7.24, לא יאפשר להם ליהנות מהחופשה הקצרה והתרעננות, בטרם כניסתם למסגרות הללו.

יצוין, כי רוב המכינות מתחילות פעילותן כבר במחצית חודש יולי.

לא מפתיע, כי ממשרד החינוך אין קול ואין עונה. גם צוות מורי הביולוגיה פנה אל משרד החינוך בבקשה להקדים את מועד הבחינה העיונית בביולוגיה – אך נותר ללא מענה.

ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך שקיבל אף הוא את פנייתה של יפת מאירוביץ, מסר כי יבדוק הנושא.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן