news08.net/ads.txt

תינוקת ננעלה ברכב לעיני בני משפחתה ברמלה

הבוקר (רביעי) בשעה 9:47 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת שננעלה ברכב בשגגה לעיני בני משפחתה ברחוב בורוכוב ברמלה. כונני סניף רמלה-לוד, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם ולאחר מאמצים, חילצו את התינוקת בשלום ומבלי לגרום נזק לרכב.

יוסי סיפר את שארע: “הגענו למקום וראינו שהתינוקת נעולה ברכב במושב הקדמי כשהמפתחות מונחים מעל לוח המחוונים, הדשבורד. ניסינו לפתוח את הידית אך הנעילה הייתה נעילת ואקום שלא מאפשרת פתיחה בצורה שכזו אלא רק באמצעות המפתח או השלט. התחלנו לנסות ולשלוף את המפתח במאמץ וריכוז רב. בניסיון הראשון המפתח נתפס אבל נפל בין המושב לבין הדלת. בניסיון השני הצלחנו להרים את המפתח עם אצבע מכנית, לחצנו על כפתור השלט יחד עם מקל נוסף ופתחנו את הדלתות. זה היה שיתוף פעולה מושלם בין הכוננים כשכל אחד תורם את חלקו בפעולות הפתיחה. אני מלא בגאווה על מסירות המתנדבים ועל החילוץ בצורה נקייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן