תיעוד באילת: חתך בסכין את גלגלי הקלנועית של שכנו

כך הזסתיים סכסוך שכנים באילת

במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בנגע הבריונות ועבירות האלימות – עצרו שוטרי הסיור במרחב אילת חשוד שחתך בסכין את גלגלי הקולנועית של שכנו, כל זאת על רקע רעש שהוקם מדירת השכנים והפר את מנוחתו. בימים אלה חטיבת התביעות של משטרת ישראל במרחב אילת, הגישה כתב אישום המייחס לו עבירות של החזקת סכין שלא כדין וחבלה במזיד ברכב

לפני ימים מספר, הוגשה תלונה במרכז השירות לאזרח במשטרת אילת במהלכה דיווחה המתלוננת כי כל ארבעת גלגלי הקולנועית המשמשת כלי רכבו של בעלה הנכה, הושחתו. מיד עם קבלת התלונה, החלו חוקרי המשטרה בפעולות חקירה באמצעותן התחקו אחר זהותו של החשוד במעשה. תוך זמן קצר, עצרו שוטרי הסיור את החשוד לחקירה.

מחקירת האירוע עלה כי מנוחתו של החשוד הופרעה בעקבות רעש ששמע, והיה סבור שמקורו בדירתה של המתלוננת. או אז החליט החשוד לנקום בשכניו ויצא מדירתו כשהוא מצויד בסכין מטבח וירד לחניית הבניין. כשהוא אוחז בסכין וכשפניו רעולות, ניגש למקום בו חנתה הקולנועית שבבעלותם של שכניו והחל לדקור את צמיגי הרכב מבלי שהוא מדלג אף לא על אחד מהם (גלגל אחורי שמאלי 5 דקירות, גלגל קדמי שמאלי דקירה אחת, גלגל ימני אחורי 4 דקירות, גלגל קדמי ימני מס’ דקירות). כתוצאה ממעשיו נקרעו צמיגי הרכב ונגרם לרכב נזק בשווי של מעל 1000 ₪.

בימים אלו, בתום פעולות החקירה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, מרחב אילת, כתב אישום כנגד החשוד המייחס לו עבירות של החזקת סכין שלא כדין וחבלה במזיד ברכב.

צפו בתיעוד >>

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן