תיעוד: חיסול מחבלים בירי צלפים מדויק וקרבות מטווח קרוב; חטיבת הצנחנים במערב חאן יונס

לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הרחיבו את לחימתם ופועלים כעת בשכונת ‘אל עמל’ בעיר חאן יונס.

חיסול מחבלים בירי צלפים מדויק וקרבות מטווח קרוב: צוות הקרב של חטיבת הצנחנים מרחיב את הלחימה במערב חאן יונס

לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הרחיבו את לחימתם ופועלים כעת בשכונת ‘אל עמל’ בעיר חאן יונס. הלוחמים נתקלים במחבלים ומחסלים אותם מטווח קרוב, פושטים על תשתיות טרור, מאתרים ומשמידים אמצעי לחימה, מרגמות ורקטות.

במהלך פשיטה של כוחות החטיבה על אתרים צבאיים של ארגון הטרור חמאס, איתרו הלוחמים עשרות נשקים מסוג קלאצ׳ניקוב, רימוני רסס, מטעני הטלה של רחפן ופצצות מרגמה.

הכוחות נתקלו בשלושה מחבלים במבנה שירו לעבר הכוח. הלוחמים השיבו בירי מדויק לעבר המחבלים, שניים מהם חוסלו והשלישי נפגע וברח אל תוך מבנה. הלוחמים העלו רחפן כדי לסרוק את המבנה אליו ברח המחבל, זיהו אותו פותח בירי לעבר הרחפן וחיסלו אותו.

בנוסף, צוותי הצלפים של החטיבה פרוסים במרחב ומחסלים באמצעות ירי מדויק עשרות מחבלים חמושים המהווים איום על הכוחות, לצד שימוש באמצעי תצפית וסגירות מעגלים עם כוחות שיריון, הנדסה ואוויר.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן