תיעוד חקירת דובר הלשכה המדינית של הגא”פ בעזה: “הארגון שיקר ובדה סיפור על שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה”

חקירתו של טארק סלמי עודה אבו שלוף מהווה הצצה לעבודת התעמולה וההסתה של ארגוני הטרור

דובר הלשכה המדינית של הגא”פ בעזה מודה בחקירה של יחידה 504 באמ”ן: “ארגוני הטרור ברצועה משתמשים בכל בתי החולים ברצועת עזה… הארגון שיקר ובדה סיפור על שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה”

במהלך המבצע הממוקד של צה״ל ושב״כ בבית החולים שיפאא׳ נעצרו יותר מ-500 מחבלים שמשויכים לארגוני טרור ברצועה, והועברו להמשך חקירה ביחידה 504 באמ״ן ובשב״כ, ביניהם בכירים ומוקדי ידע בארגוני הטרור ברצועה.

חקירתו של דובר הלשכה המדינית של הגא”פ, טארק סלמי עודה אבו שלוף על ידי חוקרי יחידה 504: 

בין העצורים דובר הלשכה המדינית של הגא״פ ברצועה, טארק סלמי עודה אבו שלוף שחקירתו מהווה הצצה לעבודת התעמולה וההסתה של ארגוני הטרור.

במהלך החקירה ביחידה 504 של אמ״ן ציין טארק פרטים משיטת העבודה של ארגוני הטרור ברצועה מול התקשורת הערבית והבינלאומית בדגש על יצירת מצגי שווא ושקרים על המתחרש ברצועה. כמו כן, הודה טארק לראשונה כי הפיצוץ בבית החולים “אלמעמדאני” בתחילת המלחמה נגרם מפיצוץ רקטה של הגא”פ וכי הארגון בחר לשקר ביודעין ולהאשים את ישראל באחריות לאירוע.

טארק פעל וקידם פעולות הסתה ותעמולה מתוך בית החולים שיפאא׳, ומעיד על שימוש במתחם ובציוד רפואי למטרות טרור, כדוגמה אמבולנסים לשינוע בכירים מארגוני הטרור אל תוך ומחוץ לבית החולים.

 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן