news08.net/ads.txt

חשד להתעללות | תיעוד מטריד: שועל הותקף על ידי אלמונים

חשד להתעללות נוספת בבעלי חיים: לא די בסרטונים קשים אמש בהם נראה גבר מכה את כלבו באכזריות, כעת אנו מפרסמים סרטון נוסף מאפליקציית הטיק טוק בו נצפה שועל (הכלבי הנפוץ ביותר בארץ) אשר מותקף על ידי אלמונים. האם האכיפה קלה מדי על ההדק? מקרים אלו חייבים להיפסק במיידית!

 

הסרטון שפורסם בתאריך 23.9 גרף כ-1400 אלפי צפיות ומאות תגובות זועמות. בסרטון נראה שועל שמנסה לברוח ממקל שמונחת על צווארו בחוזקה ומתקשה להשתחרר. בסוף הסרטון נראה כי אחד החשודים מנסה לתפוס בזנבו של השועל. עוד לא ידוע נכון לשעה זו מי אחראי על המעשה הנורא. התיעוד המטריד נשלח למשטרת ישראל.

כאמור, תנים ושועלים הם חיות בר מוגנות. אסור לפגוע בהם או ללכוד אותם ללא היתר בכתב מרשות הטבע והגנים.
שימוש בכל רעל או חומר הדברה ושיסוי כלבים בתנים ובשועלים אסורים בהחלט. הרחקת תנים ושועלים מותרת רק לתברואנים בתחומי היישובים שבאחריותם, ורק לאחר תיאום וקבלת היתר בכתב מרשות הטבע והגנים.

כזכור, אמש סערו הרוחות ברשתות החברתיות, כאשר סרטונים קשים בהם נראה כבר מכה את כלבו באכזריות הפכו לוויראליים והופצו בין אלפי גולשים. מהר מאוד התברר שזירת האירוע נמצאת בבת ים ומאות אזרחים – ביניהם פעילי בעלי חיים – הגיעו למקום. לפי אחד הסרטונים, נראה כוכב הרשת מישל טרוני מחלץ את הכלב, כאשר ההמונים שבחוץ דרשו מהבעלים, אלן מוריסון, לשחרר אותו ואיימו לבצע בו לינץ’ אם ינסה להתנגד.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן