news08.net/ads.txt

תיעוד: מרדף באילת והתנגשות בניידת בשידור חי

זהו תיעוד ממרדף אחר חשוד שנעצר במהלך חודש מאי על ידי משטרת אילת, לאחר שגנב טלפון סללורי, ביצע עסקאות ברחבי העיר, נהג בפראות ולא שעה להנחיות השוטרים עד אשר התנגש בניידת ונעצר. התיעוד כולו ממצלמת גופו של השוטר.

הסיפור המלא:

ב-17.5.2022 סביב השעה 01:00, במהלך פעילות יזומה של שוטרי יחידת השיטור העירוני אילת במרכז התיירות, פנו לשוטרים מבלים ששהו באחד מהמועדונים ודיווחו להם כי הטלפון הסלולרי ובו כרטיס אשראי של חברה משותפת המבלה עימם, נגנב והם מבקשים את סיועם של השוטרים. שוויו של המכשיר שנגנב נאמד בכ-2000 ₪. תוך זמן קצר עלה כי החשוד מבצע באמצעות כרטיס האשראי של המתלוננת עסקאות בבתי עסק שונים בעיר בשווי של כ-300 ₪. מכתב האישום עולה כי בזמן שהותו במועדון וכן בזמן ביצועו את העסקאות הנאשם צרך אלכוהול ובכך גם הפר צו פיקוח ומעקב לפי חוק ההגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, שניתן לו ע”י בית משפט המחוזי חיפה בינואר 2020 לתקופה של שלוש וחצי שנים.

בפעולות חקירה מהירות שביצעו השוטרים, הם הצליחו תוך זמן קצר להתחקות אחר זהות החשוד והחלו בפעולות לאיתורו. בעקבות דיווח שהתקבל על זיהוי רכבו סמוך לחופים הדרומיים, הוזעקו השוטרים למקום. מיד כשזיהו את הרכב החשוד החלו השוטרים בכריזות “עצור” כשהם מסמנים לו לעצור, אך נהג הרכב לא שעה להנחיות השוטרים והחל בנסיעה פרועה המסכנת אותו ואת סביבתו. למשמע דיווחם של השוטרים כי הם במרדף אחר החשוד, הוזעקו כוחות נוספים של משטרת אילת לסייע בעיכוב החשוד. לאורך כל המרדף כרזו השוטרים לנהג לעצור את רכבו ולחדול מנהיגתו המסוכנת אך הוא בשלו. תוך דקות מספר, התנגש החשוד עם רכבו בצידה של ניידת המשטרה ונעצר. השוטרים שפגשו בחשוד הבחינו מיד בריח עז של אלכוהול הנידף ממנו, מבדיקה שביצעו השוטרים עלה כי החשוד נהג ברחבי העיר כשבדמו ריכוז של מעל 80 מ”ג אלכוהול.

בנהיגתו הרשלנית והנמהרת, בעת נסיעתו ברחוב דרך הגיא לכיוון רחוב ששת הימים באילת, התנגש בתמרור מעבר חציה המוצב על אי תנועה והמשיך בנסיעתו, על אף כריזות השוטרים, עד אשר התנגש בצידה הימני של ניידת משטרה בכוונה להימלט מהמשטרה ולהפריע לשוטרים לבצע תפקידם. בכך יצר נזק של כ-300 ₪ לתמרור ונזק של מעל 20,000 ₪ לניידת המשטרה. כתוצאה מההתנגשות בניידת נזקקו השוטר רס״ל איימן עוסמאן והפקח העירוני שהיה עימו, אליהו אדרי, לטיפול רפואי. החשוד נעצר והובא לחקירה, בתומה נעצר. תיק החקירה נוהל במשטרת אילת ומעצרו הוארך מעת לעת ע”י בימ”ש השלום באילת. בנוסף לכל העבירות שביצע, לא הסתפק החשוד ובעת ששהה בבית המעצר באילת, כששהה בתאו, נכנס לתא השירותים ושבר את הכיור ופגע בפריטים בתא. כתוצאה ממעשיו גרם נזק נוסף של למעלה מ-2000 ₪. היום (ראשון, 29.5.22), הגישה פרקליטות מחוז הדרום לבית המשפט המחוזי באר שבע, שני כתבי אישום שונים כנגד החשוד שייחסו לו עבירות גניבה, גניבת כרטיס חיוב, הונאה בכרטיס חיוב, נהיגה בשכרות, הפרת צו פיקוח, נהיגה פוחזת ברכב, הפרעה לשוטר, חבלה במזיד והיזק בזדון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן