תיעוד: נהג מונית מלוד תקף אדם בנתב”ג

נהג תושב לוד בן 27, חשוד כי תקף עובד רשות התעופה אשר הזהיר נוסעים כי המונית שלו פועלת ללא היתר.

נהג תושב לוד בן 27, חשוד כי תקף עובד רשות התעופה אשר הזהיר נוסעים כי המונית שלו פועלת ללא היתר.

זהו מקרה אחד מתוך 10 10 תיקי חקירה בתחום האלימות שהועברו עם סיום החקירה אל יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, לצורך בחינת הגשת כתבי אישום. במקרים אחרים נהג, תושב טייבה בן 27, שחשוד כי עלה עם גלגל רכבו על רגל של פקח מהיחידה למניעת עבירות של נתב”ג, שעה שזה רשם נגדו דו”ח אכיפה וקטטה בין 4 נהגים החשודים בתקיפה ותגרה במקום ציבורי בטרמינל 3, יציאה 02, לעיני עוברים ושבים, תוך הוצאת גז פלפל ע”י אחד מהם.

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרי מרחב נתב”ג בשתוף רשות שדות התעופה עכבו לחקירה, במסגרת אכיפה מוגברת נגד עבירות פליליות ותעבורתיות בקרב נהגי הסעות בטרמינל, 10 חשודים במעורבות באירועי אלימות, בסיומן הועברו כלל הממצאים לתביעות לבחינת הגשת כתבי אישום במסגרת אכיפה מוגברת ומשולבת בנתב”ג המתמקדת בעבירות פליליות ותעבורתיות בקרב נהגי הסעות, הנחה מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, על אכיפה חסרת פשרות נגד תופעות אלימות בסביבת הטרמינל, המסכנות את ציבור הנוסעים ועובדי המקום, תוך פגיעה בתדמית המדינה בעיני הבאים בשעריה הראשיים.

בתוך כך, כוחות גלויים וסמויים של שוטרי מערך הסיור והתנועה במרחב נתב”ג, בשת”פ בלשי יחידת הבילוש המשטרתית המיוחדת 747 ומערך הביטחון של רש”ת, בצעו אכיפה ממוקדת ואפקטיבית, לרבות הפעלת אמצעים טכנולוגיים לתיעוד העבירות על מנת להביא לפעולה מיידית ובהמשך למיצוי הדין עם פורעי החוק.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צפו בתיעוד >>

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן