news08.net/ads.txt

תיעוד: תושב אילת איים בווצאפ על צחי הנגבי

ריסס כתובות נאצה באילת ולא הסתפק בכך – שלח מסרונים מאיימים לראש המטה לביטחון לאומי

זמן קצר לאחר שמשטרת מרחב אילת עצרה את תושב העיר (43) בחשד שריסס כתובת נאצה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על מכולות אשפה המוצבות בשכונת מגורים בעיר – כפי שפורסם בחדשות 08 – התברר כי לא הסתפק רק בכך.

עם התפתחות החקירה, מצאו החוקרים כי החשוד שלח הודעות מאיימות למכשירו הנייד והאישי של ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון הלאומי של רוה”מ, צחי הנגבי.

מחקירת האירוע עולה כי החשוד הצליח לאתר את מספר המנוי האישי של ראש המל”ל צחי הנגבי ושלח לו הודעות ובהם מסרים מאיימים, בוטים וחמורים. בחקירתו הודה החשוד במיוחס לו.

בתום החקירה המואצת של חוקרי משטרת אילת, הועברו תיקי החקירה לחטיבת התביעות של המשטרה באילת, אשר החליטה להגיש כתב אישום כנגד החשוד בעבירות איומים והטרדה באמצעות טלפון ובקשה לשחרורו בערובה בתנאים מגבילים. חקירת כתובות הנאצה עודנה נמשכת.

פקד עו”ד דרור אקלר, תובע פלילי תביעות המשטרה באילת

: “הנאשם הגיע למספר הטלפון של ראש המטה לביטחון לאומי ואף הגדיל ושלח לו מסרונים מאיימים וחמורים שלשונם אינה מותירה מקום לספק באשר למסוכנות הנשקפת ממנו. קיים יסוד סביר לחשש כי הוא יסכן את ביטחונו של הציבור כולו, של אנשי הממשלה ועובדי ציבור וזאת בהתאם למיוחס לו בכתב האישום. לפי כך, קמה חובת הותרתו תחת תנאים מגבילים וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו”.

בית משפט השלום באילת נענה לבקשת התובע הפלילי, ושחרר את הנאשם בתנאים מגבילים בדמות מעצר בית מלא תחת פיקוח, הרחקה ואיסור יצירת קשר מהמעורבים בחקירה, איסור שימוש במכשירים ניידים ומחשבים וכל גישה לרשתות חברתיות, חתימה על ערבויות והפקדה כספית לצורך הבטחת התנאים המגבילים והתייצבות לדיונים.

ממשטרת ישראל נמסר: “חקירה מהירה ומקצועית בעבירות איומים כלפי עובדי ציבור, מהווה נדבך חשוב ומרכזי בפעילותה הנחושה והבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות אלו כלפי עובד ציבור במסגרת תפקידו, וזאת במטרה להביא למעצר החשודים ולהרחקתם מסביבתו של נבחר הציבור והאזרח הנורמטיבי”.

צפו בתיעוד >>

צילום: דוברות המשטרה | ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן