news08.net/ads.txt

תכירו את האחים מיבנה שטיפסו לצמרת משרד עורכי הדין

דני ולירון, שני אחים מיבנה, החלו את דרכם במקום שונה בחיים. קארין למדה משפטים, ודני נחשב לקבלן אשפה עם ותק של 20 שנה ביבנה. התפנית החלה לאחר שבטקס הסיום לימודיה של קארין, לדני נדלק הניצוץ: “ראיתי את עצמי עורך דין”. מאותו רגע, הם נחשבים לאחד המשרדים המובילים ביבנה במספר תחומים ומצליחים להוביל לקוחות לתוצאות מעל המצופה.

דני שמואל (43) יליד יבנה, החל את דרכו כנהגו של חבר הכנסת דאז, מאיר שטרית. בבוא הזמן, נכנס לעסק המשפחתי ועסק כקבלן אשפה מעל 20 שנה. דני, דמות מוכרת ביבנה, ואקטביסט במגוון דברים: “פתחתי את קבוצת בייתר יבנה עם כמה חבר’ה. רצינו להעסיק את בני הנוער שלא ינשרו למטה. לאחר כשנתיים החלטתי לעזוב לטובת הלימודים”.

הטריגר של דני ללמוד משפטים החל בעקבות טקס קבלת התואר של אחותו. “היה לי את החשק ללמוד עריכת דין ברגע שראיתי אותה”. דני צבר ניסיון במהלך השנים ומשרדו מתמחה בכמה תחומים: ייצוג בתיקי תעבורה, מעצרים, צווארון לבן. לקוחות המשרד מקבלים ליוויי אישי וצמוד בכל ההליך החל מייצוג אישי בבית המשפט ועד לסיום התיק בתוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח. דני הבטיח לעצמו דבר אחד לאחר שקיבל את הדיפלומה: “אעזור לכל אדם באשר הוא. בהמון מקרים אני לא לוקח עלות כי מבין שזה לא קל עבור אותם אנשים”. עוד מוסיף. “יש כאלה שמנפנפים בתעודה הזו כדי להוכיח את כוחם. זו לא המטרה שלי, אני אנצל את הכח שלי כדי לעזור”.

דני החל את דרכו בתחום המעצרים והתברואה ובמרוצת השנים השתפשף. “הפעמים הראשונות חששתי להיכנס לבתי משפט. אך עם הזמן הפכתי להיות בקיא יותר. התמודדתי עם תיקים רבים: צעירים שנהגו בשכרות, שלילות רישיון, מצלמות מהירות”. דני מספר כי לרוב נחל הצלחה בתיקים הללו. “הצלחתי להסדרים רבים, ביטול הנקודות והחזרת הרישיונות”. בתחום התעבורה, דני משתף פעולה עם משרד בכיר בת”א. ” השלב הראשוני הוא שלי. אני מנווט ומנהל את התיק. ברגע שהתיק מסתיים, או שנסגר או שיש כתב אישום, זה עובר למשרד שאני עובד איתו בת”א”.

לירון, קארין לגריסי (35) מתעסקת בכמה תחומים: דיני משפחה, ייפוי כוח מתמשך וגישור, דיני עבודה, היתרי העסקה לעובדים זרים, חוזים. בימים אלו היא מלווה חברה גדולה של ייבוא וייצאו עובדים סיעודים בארץ ובעולם. בנוסף לכך, היא מלווה כמה חברות בארץ, מתעסקת בעיקר בתחום של דיני משפחה ודיני עבודה. לדבריו של דני, אנשים רבים עברו תהליך של פשיטת רגל: “אני וקארין משתדלים לעמוד שם בשבילם. לדעת לתמחר את המחירים הכי נמוכים כדי שיקלו עליהם”.

דני הוסיף כי האמונה נתנה לו את הכח להמשיך: ״בחיים יש המון עליות וירידות. אך בזכות בורא עולם שנותן לנו את הכוחות ולדעת להתמודד עם כל גזרה שתבוא״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן