news08.net/ads.txt

תכנית חדשה תחל בקרוב: קטין החשוד בביצוע עבירה פלילית, ילווה ע”י גורמים טיפוליים מיום המעצר ועד לשחרורו

תכנית הרצה חדשה: קטין החשוד בביצוע עבירה פלילית, ילווה ע”י גורמים טיפוליים מיום מעצרו – להרשעתו – ועד לשחרורו ממאסר.

התכנית תכלול שני שלבים: בשלב המעצר, שירות המבחן לנוער יאסוף נתונים הנוגעים לחייו ולעברו של הקטין (למשל, מידע ממסגרות חינוך ורווחה) ויבנה תכנית טיפול התואמת את צרכיו. בנוסף, יתקיימו דיונים בהשתתפות הקטין, בני משפחתו, וכל מי שיש בידיו לתרום לשיח טיפולי במטרה למצוא עבור הקטין חלופת מעצר התואמת את צרכיו.

במידה שהקטין נידון למאסר, נציג הרשות לשיקום האסיר יבנה עבורו ובהשתתפותו תכנית שחרור ממאסר, אשר תיתן מענה לצרכיו ולרצונותיו, בכדי לאפשר לו חזרה הדרגתית ומבוקרת לחברה. תכנית ההרצה, בהובלתה של היחידה לתיאום מניעת עבריינות נוער בייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים, מהווה יישום של החלטת הממשלה שקיבלה את המלצות הצוות הבין-משרדי לבחינת שחרור קטינים ממאסר. הצוות, בראשו עומדת המתאמת הבין-משרדית למניעת עבריינות נוער, עו”ד מיכל גולד, הוקם לאור האחוז הגבוה של חזרה לפשע בקרב קטינים ובמטרה להקטינו.

מ”מ המתאמת הבין-משרדית למניעת עבריינות נוער, עו”ד לבנת מלמד: “מטרת התכנית היא לגעת בחיים של כל קטין אסיר ולהוות מענה מדויק לצרכיו ולמעגלים המקיפים אותו. אני תקווה שנוכל, בחלוף הזמן, לראות שינוי מגמה חיובי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן