news08.net/ads.txt

תכשיטים ושעוני יוקרה ממיטב המותגים המובילים:Jewelers  JB

תכשיטים יוקרתיים הם פריטים שאנשים רבים היו מוכנים לקבל במתנה, או לרכוש במטרה לשדרג את רמת הלבוש והנראות שלהם. המאמר יפרט כיצד לרכוש תכשיטים יוקרתיים בצורה נבונה.

צילום: PIXABAY

תכשיטים יוקרתיים למראה המושלם

תכשיטי יוקרה הם תכשיטים המיוצרים מחומרים איכותיים ומשובצים ביהלומים או אבני חן אחרות. חנות תכשיטים איכותית מציגה בפני לקוחותיה מגוון של תכשיטים המחסירים פעימה בין אם אלו טבעות יהלומים ובין אם אלו צמידי יוקרה. כדי להבדיל בין תכשיט יוקרתי לתכשיט פשוט נותר רק להביט על הגמורים של התכשיט והעיצוב שלו. כאשר מדובר בתכשיט יוקרתי חשוב לדעת שעיצב אותו צורף המומחה בתחום, העוסק בענף זה ועושה אותו בדייקנות ובהקפדה. הוא משבץ את היהלומים בתכשיט במיומנות ועושה שימוש בזהב טהור.

על אף זאת, ישנם תכשיטי זהב אותם מרכיבים גם מתכות אחרות המשולבות בהם. למשל, תליון יהלומים או עגילי יהלומים יכולים להכיל 24 קראט זהב, אך במידה והם משלבים מתכות אחרות הם יכילו פחות קראט. חשוב לזכור שתכשיט שיש בו מעל 18 קראט הוא תכשיט יוקרתי. בנוסף, אם בתכשיטים כמו צמידי יהלומים או טבעות משובצים אבני חן ויהלומים, הערך שלהם יעלה והם יהיו יוקרתיים אף יותר. כאשר בוחרים תכשיט יוקרתי חשוב להתאים אותו לסגנון הלבוש ולטעם האישי על מנת שלא יישב בקופסת התכשיטים ולא יהיה בשימוש.

שעונים יוקרתיים לכל יד

שעון הוא פריט שימושי ועיצובי וכאשר הוא נושא מותג הוא נחשב ליוקרתי אף יותר. מה שהופך שעוני יוקרה ליוקרתיים הוא לא רק המוניטין של החברה המייצרת אותם, אלא גם חומרי הגלם, העיצוב שלהם ובקרת האיכות המחמירה שלהם. אך שעונים יוקרתיים לנשים או לגברים עלולים להיות עסק יקר. למשל, שעונים חכמים של דה גריסוגונו או שעוני שופרד יקרים בשל האיכות שלהם וחומרי הגלם מהם הם מיוצרים. אך אל דאגה, שעונים כאלו ואחרים ניתן גם לרכוש מיד שניה בחנויות התכשיטים שלJewelers  JB. השעונים האקסקלוסיביים הללו אומנם לא יהיו כחדשים אך האיכות שלהם לא תיגרע וירידת הערך שלהם תהיה נמוכה. השעונים של שופרד מורכבים בשוויץ וכיאה לסחורה משוויץ נחשבים ליוקרתיים יותר.

תעודת אחריות ואיכות

בין אם זו חנות תכשיטים בתל אביב ובין אם זו חנות תכשיטים בירושלים, צריך לדעת שרכישת תכשיט יוקרתי צריכה להגיע עם תעודת איכות. בתעודה רשומים פרטים המעידים על איכות התכשיט ומצוין בה משקל היהלומים, הצבע שלהם, פרטים על הזהב, העיבוד והניקיון שלהם. אם אינכם מקבלים תעודה כזו ברור שהתכשיט אינו מקורי ואינו יוקרתי. בנוסף לכך, זוהי תעודת אחריות. התעודה מראה את שווי התכשיט על הנייר ומעבר לכך היא נחוצה על מנת לקבל את תקופת האחריות ושירותי החלפה או תיקון. לסיכום, תכשיטים יוקרתיים רוכשים רק בחנויות איכותיות.

בקרו באתר החברה: www.jb-jewelers.com

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן