news08.net/ads.txt

תלויים באוויר | מחאת האבות הגרושים: בובות עם הצעקה “מי אבא בתור?” נתלו בכבישים מרכזיים ברחבי הארץ

ארגון שהקימו אבות גרושים – “אבא לכל החייים” – הפיצו ברחבי הארץ מיצג שאמור לזעזע את המדינה כולה: בובות עם המשפט “מי אבא בתור?” נתלו כאות מחאה על העוול שנעשה להם, לדבריהם, מול מערכות המשפט, הרווחה והמשטרה בכל נושא הגירושין.

לדבריהם, “ילד להורים נשואים זכאי לשני הוריו, ביחס מלא ושווה. מרגע שהתגרשו הוא מאבד את אביו בחסות הממסד, בתי המשפט, הרווחה והמשטרה – ואותן הנשים שמנצלות את כולם נגדו. הוא הופך מאבא לכל דבר – לשבר כלי, המנותק מילדיו, המממן את גרושתו ולא את עצמו – הוא נקרע תחת הנטל עד לסף האבדון – ולאף אחד לא אכפת, אף אחד לא סופר אותו, אף אחד לא נותן את הדעת על העניין. הגיעה העת לשוויון הורי – אבא שווה אמא”.

לדברי אורן לביוד, ממקימי הקבוצה,  “אנחנו תוהים מי אבא-הבא בתור? כל שני וחמישי, וגם אתמול, אבות מתאבדים ואת אף אחד זה לא מעניין, לא רווחה, לא בתי משפט, לא אף אחד, אלה אבות מסכנים שאיבדו את כל מה שיש להם”.

״אבא לכל החיים״ היא מחאה עממית שהתעוררה בקרב אבות ישראל בעקבות חוסר השוויון הנורא בתא המשפחתי ובגירושין הגורם לנזק ולאובדן נפשות. צעדת האבות השקופים העתידה להתקיים בערב נר ראשון של חנוכה 2019 היא יריית הזינוק לקראת סדרת מהלכים שבכוונתנו ליישם במטרה לעורר מודעות בנושא ולהוביל שינוי משמעותי ביחס שמקבלים גברים ואבות מהמערכת.

(תמונות מטעם הארגון “אבא לכל החייים”)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן