news08.net/ads.txt

תלונות על לכלוך ואשפה בגן יבנה, ראש המועצה, דרור אהרון: “עובדים מסביב לשעון”

בימים האחרונים התלוננו מספר תושבים בגן יבנה על אשפה שנערמת במוקדים שונים בשכונות. זאת, כחודשיים לאחר שהוחלפה חברת הניקיון. ראש המועצה, דרור אהרון מבהיר בפני התושבים: “עובדים קשה. בינתיים הצלחנו להוריד את מספר התקלות במאות אחוזים…עוד דרך ארוכה אבל אנחנו עובדים מסביב לשעון”.

תושב גן יבנה פרסם תמונה ברשת החברתית בה מוצגת משאית אשפה שמשאירה אחריה שובל של פסולת על הכביש. דרור אהרון התייחס לנושא: “לא מדובר במשאית של המועצה ולא של חברת פינוי האשפה. לא צריך שוב לכתוב סתם דברים זה פוגע באנשים. הצוותים שלנו מבצעים בדיקה. ניתן להתקשר פעם הבאה למוקד אם כוונותיך לסייע ולשפר”.
בעקבות התמונה, תושבים נוספים הביעו את הסכמתם על אי פינוי פסולת: “לאחרונה מוזנח מאוד”, סיפרה אתי, תושבת היישוב, “גם לתושבים יד בדבר ..חבל”. דבריהם של התושבים לא נעלמו מעיניו של ראש המועצה: “עובדים קשה. בינתיים הצלחנו להוריד את מספר התקלות במאות אחוזים…עוד דרך ארוכה אבל אנחנו עובדים מסביב לשעון”.
חשוב לציין מנגד, תושבים רבים הביעו שביעות רצון מרמת הניקיון ביישוב והודו לראש המועצה ועל השינוי שחולל בזמן כהונתו.  כזכור, ביוני האחרון,  המועצה החליפה את חברת הניקיון והתברואה ביישוב ויצאה לדרך בתכנית חדשה לשדרוג משמעותי ברמת הניקיון ופינוי הפסולת והגזם ביישוב. במועצה ציינו כי הם עמלים על תכנית מקיפה לשיפור איכות החיים של התושבים בתחום הניקיון ופינוי הפסולת והגזם ביישוב.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן