news08.net/ads.txt

תלמידי גולדווטר באילת – חניכי מילה החדשים

הכירו את בוגרי תכנית מיל”ה החדשים – תלמידי כיתה י’6 בתיכון גולדווטר. המדובר בתכנית ייחודית של משטרת ישראל למען הנוער, במסגרתה משתתפים בני הנוער בהרצאות תוכן מעולם המשטרה, בתכנים חינוכיים וערכיים, תכני מצוינות ומנהיגות ופעילות תרומה לקהילה

בטקס שנערך במעמד מ”מ מפקד משטרת מרחב אילת סנ”צ משה קראדי הוענקו תשורות ותעודות סיום ל-26 נערים ונערות, תלמידי כיתה י’6 בתיכון גולדווטר, שהשתתפו לאורך כל שנת הלימודים בתוכנית מיל”ה של משטרת ישראל, וסיימו אותה בהצלחה.

תכנית מיל”ה – מובילים יחד למען הנוער – היא תכנית ייחודית של משטרת ישראל למען הנוער, במסגרתה משתתפים בני הנוער בהרצאות תוכן מעולם המשטרה, בתכנים חינוכיים וערכיים, תכני מצוינות ומנהיגות ופעילות תרומה לקהילה.

במהלך הפרויקט שארך לאורכה של כל שנת הלימודים ובהובלת השוטר הקהילתי רס”ב יאיר כהן – השתתפו תלמידי כיתה י’6 בתיכון ע”ש גולדווטר באילת, בהרצאות בתחומים שונים שהועברו ע”י בעלי תפקידים במשטרה, במפגשי תרומה לקהילה ובפעילויות חווייתיות ומגבשות באתרים שונים.

במעמד החגיגי והמרגש שנערך באודיטוריום בתיכון גולדווטר, לקחו חלק סגל הפיקוד ושוטרים ממשטרת אילת, מנהלת תיכון גולדווטר, הגב’ אפרת זקס, רכזת שכבה י’, הגב’ תמי שאול, ומחנכת כיתה י’6 – הגב’ אורית דהן.

אפרת זקס, מנהלת בית ספר גולדווטר: “תלמידים יקרים אתם זכיתם לקבל את פרויקט מיל”ה במשך שנה שלמה וזאת הייתה ההזדמנות שלכם ללמוד על המשטרה והעשייה שלה למען הקהילה וגם הזדמנות שניתנה בפניכם לגדול ולצמוח ולהיות אזרחים פעילים, תורמים ובריאים בקהילה בעיר אילת ובכלל. לאורך השנה הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בפרויקט הזה, ואני שמחה וגאה שזכינו לקבל את הפרויקט הזה לבית ספרנו ואנו נרצה לאמצו לעד ולהיות חלק מתוכנית כה משמעותית שמחברת את הקהילה למשטרה. אני סמוכה ובטוחה שהתוכנית הזו תהיה זרקור משמעותי עבור התלמידים שהשתתפו בה להמשך דרכם”.

אורית דהן, מחנכת כיתה י’6: “עם פתיחת השנה יצר איתי קשר השוטר יאיר כהן והציג בפניי את התוכנית החצי שנתית, ואימצתי בחום את הרעיון שהציע לי לאמץ את התוכנית דווקא בכיתה שלי. אני מודה ומתוודה שהייתי כל כך נפעמת מהעשייה של יאיר למען התלמידים ובמסגרת התוכנית, שכשהגיעה מועד סיומה ביקשתי ממנו שוב ושב שנמשיך את התוכנית. אני מודה לך יאיר על הנתינה וההשקעה מהלב למען תלמידינו”.

סגן ניצב משה קראדי, ממלא מקום מפקד משטרת מרחב אילת: “העשייה במסגרת התוכנית הזו יוצאת עמוק מליבם של השוטרים, מתוך אמונה שלמה בתכנים שלה ובהשפעתה על התלמידים. אתם תלמידים יקרים, קיבלתם כלים שיסייעו בידכם לזהות האם אתם בכיוון הנכון, האם בחרתם נכון באיזו סביבה אתם נמצאים ובאיזה חברים בחרתם שיהיו קרובים אליכם. זכרו כי המטרה והדרך שלכם הן הכי חשובות לכן האמינו קודם כל בעצמכם וביכולותיכם, וכך תטוו לעצמכם את המסלול הנכון שיוביל את המשך חייכם”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ח.ע.
ח.ע.
9 months ago

המשטרה מחנכת את ילדיכם?מה זה,הכנה לחיי פשע בסביבתם? ממש בושה.אם כך המחנכים ממש חסרי אונים.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ח.ע.
ח.ע.
9 months ago

המשטרה מחנכת את ילדיכם?מה זה,הכנה לחיי פשע בסביבתם? ממש בושה.אם כך המחנכים ממש חסרי אונים.

דילוג לתוכן