תלמידי הדרום שפונו ללוד קיבלו ילקוטים וציוד לביה”ס

רבים מילדי ישובי הדרום ועוטף עזה שפונו מבתיהם עם משפחתם בשל מתקפת הטרור והמלחמה, הגיעו ללא ילקוטים וללא שום ציוד המתאים והנצרך בלמידה בבתי הספר. היחידה להתנדבות בעירייה בשיתוף עם עמותת ‘סמייל’ וארגון ‘לתת’ דאג להם לילקוטים ולכל הציוד הנדרש.

60 מילדי יישובי הדרום ועוטף עזה שפונו מבתיהם עם משפחתם בשל מתקפת הטרור והמלחמה, שוכנו בלוד והשתלבו במערכת החינוך העירונית, קיבלו ילקוט חדש עם ציוד מלא בתוכו, זאת מאחר שרבים מהם הגיעו ללא ילקוטים וללא שום ציוד המתאים והנצרך בלמידה בבתי הספר.

המיזם נערך בשיתוף פעולה של היחידה להתנדבות שתחת האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד בשיתוף עם עמותת ‘סמייל’ וארגון ‘לתת’. מנהלת היחידה – עליזה שקד, הודתה למסייעים ולשותפים על תרומת הילקוטים האורתופדיים כשכל ילקוט כולל: קלמר, מחברות, בקבוק למים וציוד רב נוסף שישמש את התלמידים.

שקד הודתה גם לסגנית מנהל אגף החינוך – חגית קווה ולשני אולשקר מאגף החינוך על שיתוף הפעולה. מנהלת האגף לשילוב חברתי – אורלי דהן ומנהל המחלקה לשירותי קהילה וקליטה – רון גלבוע בירכו על היוזמה ועל השותפות.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

בתמונה:
התיקים והציוד המלא שחולקו לעשרות ילדי הדרום שפונו לעיר לוד

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן