תלמידי קריית מלאכי בסדנה מיוחדת עם עמותת מגלן

הסדנה התקיימה בשיתוף עמותת מגלן וחברת  Enlight והייתה מוקדשת להכנת התלמידים לחיים מחוץ לשערי המוסד החינוכי ולהצטיידותם בכלים לעתידם המקצועי.

כך התכוננו תלמידי קריית מלאכי לצו אחוד

סימולציות ראיונות, הרצאות מרתקות ומפגש עם אלוף משנה. זהו שיתוף פעולה המתקיים בשנים האחרונות בין עיריית קריית מלאכי, עמותת מגלן וחברת Enlight

תיכון גימסניה דרכא בקריית מלאכי הפך בשבוע שעבר למרכז של פעילות מרתקת וחינוכית. תלמידי שכבה י”א השתתפו בסדנת הכנה מיוחדת לקראת “צו אחוד”. הסדנה התקיימה בשיתוף עמותת מגלן וחברת  Enlight והייתה מוקדשת להכנת התלמידים לחיים מחוץ לשערי המוסד החינוכי ולהצטיידותם בכלים לעתידם המקצועי.

התלמידים עברו סימולציה של ראיון עבודה, במהלכה נחשפו לשאלות טיפוסיות וקיבלו טיפים חשובים לגבי שפת גוף, ניהול זמן ונתינת תשובות מדויקות בראיון. ההדגמה המעשית אפשרה לתלמידות והתלמידים לחוות בפועל את האתגרים הטמונים בראיונות עבודה, ולצבור ביטחון לקראת המפגשים האמתיים שיבואו.

אלוף משנה ומפקד טייסת נשא דברים בפני התלמידים והעניק להם הצצה לעולם התעופה ולחשיבות גיוס עם משמעות. התלמידים עברו סימולציה של ראיון, נחשפו לשאלות טיפוסיות וקיבלו טיפים לשיפור שפת הגוף, ניהול התשובות והזמן שלהם. בסיום הפעילות, התלמידים התכנסו בספרייה לשיחת סיכום היום ומוטיבציה עם נציג מגלן וטייס לשעבר מחברת Enlight בנושאי גיוס משמעותי והכנה לעתיד.

מנהלת מחלקת הנוער, אדיסה טסמה יאסו, הדגישה את חשיבות הפעילות: “אנו מאמינים שההכנה המוקדמת וההתמודדות עם סיטואציות חדשות מחזקת את התלמידים שלנו, מעניקה להם כלים לעתיד ומסייעת להם לפתח מיומנויות חיוניות לחיים האישיים והמקצועיים.”

הסדנה הייתה רק חלק אחד ממערך רחב יותר של פעילויות הכנה ל”צו אחוד”, עם התמקדות בחשיבות ההכנה הנפשית והמקצועית לקראת הגיוס. הבוקר (רביעי) יצאו התלמידים לצו אחוד ראשון מרוכז, כשהם מצוידים בכלים, ידע וביטחון שרכשו. ראש העיר אליהו זהר, מ”מ מנכ”ל העירייה יוסף כהן, מנהל אגף החינוך ד”ר אבי אדרי ומנהלת מחלקת הנוער אדיסה, הגיעו לברך את התלמידים בהצלחה רבה לפני הנסיעה.

ראש העיר והממונה על החינוך אליהו זהר: “קריית מלאכי מכינה עבור התלמידים עבודת תשתית איכותית כדי לתת להם את מירב הכלים. אם בעבר הצו הראשון היה מתקבל אצל כל תלמיד בנפרד, ללא ליווי והכוונה ואצל חלקם זה היה יום חופש, הרי שהיום זה שונה לחלוטין. אנחנו שולחים אותם במרוכז, אנחנו מגיעים לתת מילות עידוד אותם לפני היציאה ובעיקר מפקחים על התהליך מראשיתו. אני מודה לעמותת מגלן וחברת אינלייט על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן